Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم بید، در ادامه برنامه ها و سفرهای نمایندگان رئیس جمهور در سفر استانی به استان فارس، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با حضور در شهرستان خرم بید ضمن بازدید از پروژه های این شهرستات، مشکلات و موانع بر سر راه را مورد بررسی قرار داد.

مدنی ابتدا از پروژه تقاطع غیر همسطح صفاشهر در محور مواصلاتی شیراز- اصفهان  بازدید و روند تکمیل و تامین اعتبار و رفع معارض موجود پروژه را با حضور فرماندار و مسئولین  راهداری و حمل و نقل مورد ارزیابی قرار داد و در این زمینه قول پیگیری و طرح در جلسه استانی را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رئیس جمهور در ادامه از رینگ دور شهر و کمربندی شهید سلیمانی که مسیر اتصال بندر عباس به شیراز و اصفهان است نیز بازدید کرد و در این خصوص مسایل و مشکلات را در خصوص تامین اعتبار تکمیل این محور در دستور کار قرار داد.

معاون توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری سپس  از محور در حال ساخت صفاشهر – اسفند آباد به عنوان نزدیک ترین مسیر اتصال استان فارس به استان یزد با کاهش 50 کیلومتری مسیر بازدید کرد و در خصوص تامین اعتبار 30 درصد باقی مانده از پیشرفت فیزیکی طرح مذکور و طرح در شورای اداری استان مساعدت کرد.

در پایان نیز مدنی با حضور در بیمارستان حضرت ولی عصر ضمن بازدید از این بیمارستان، پیگیری ساخت بیمارستان آموزشی- درمانی 120 تخت خوابی و تکمیل سه مرکز جامع سلامت را جهت تامین اعتبار در دستور کار و پیگیری قرار داد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: خرم بید سفر استانی رئیس جمهور مدنی تامین اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»