Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:26:58 GMT

سرمربی هندی برای تیم ملی کبدی زنان ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۳۱۱۲

سرمربی هندی برای تیم ملی کبدی زنان ایران

سرمربیان تیم های ملی کبدی از سوی کمیته فنی انتخاب شدند و قرار است امروز سرمربی هندوستانی زنان به ایران بیاید.

به گزارش ایسنا، از سوی کمیته فنی فدراسیون کبدی غلامرضا مازندرانی به عنوان سرمربی تیم ملی مردان و "شایلا جین" هندوستانی به عنوان سرمربی تیم ملی زنان انتخاب شده اند. قرار است جین امروز پنج شنبه ۲۲ مهر تا ساعتی دیگر وارد ایران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور زنان از شنبه ۲۴ مهر انجام می شود و قرار است جین نظاره گر این مسابقات شود و در نهایت با نظر سرمربی و کمیته فنی اسامی ملی پوشان تا هفته آینده مشخص شود.

بعد از معرفی اسامی ملی پوشان در هفته آینده توسط کمیته فنی اردوهای تیم های ملی مردان و زنان جهت آمادگی برای بازی های آسیایی ۲۰۲۲ از اول آبان آغاز خواهد شد.

جین و مازندرانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز هدایت تیم های ملی را به عهده داشتند و هر دو تیم ایران با یک پله صعود نسبت به بازی های دوره قبل موفق به کسب طلای بازی های آسیایی شدند.

عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: از سوی کمیته فنی سرمربیان دو تیم ملی زنان و مردان مشخص شده اند. مازندرانی و جین مجددا به عنوان سرمربیان تیم های ملی ابقا شدند و قرار است هفته آینده بعد از پایان مسابقات قهرمانی کشور زنان کمیته فنی اسامی ملی پوشان هر دو تیم را به فدراسیون ارائه دهد. اردوهای تیم ملی هم از اول آبان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كبدي بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو سرمربی تیم ملی کبدی زنان شایلا جین تیم های ملی کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت واویشکای دنبالچه مرغ و نان (فیلم) طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم)
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • طرز پخت پاچه گاو توسط سه پدربزرگ هفتاد ساله هندی (فیلم)