Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز پنجشنبه در دیدار سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت بانوان ورزشکار قم با حفظ حجاب اسلامی گفت: ورزشکار نظام اسلامی با ورزشکار یک کشور سکولار باید متفاوت باشد و جایگاه معارف دینی و اخلاقی در بین ورزشکاران برجسته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به روایات و مفاهیم دینی بر ورزش و آمادگی جسمانی گفت: امروز وزن کشور‌ها با ورزش و قهرمانی‌های ورزشکاران سنجیده می‌شود و افکار عمومی دنیا قدرت یک کشور را در بسیاری از مواقع با موفقیت کشور‌ها می‌سنجند.

حسینی بوشهری با اشاره به تجربه ادغام جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی و ضرورت دقت نظر در ادغام سازمان‌ها با یک دیگر بیان کرد: جهاد سازندگی در زمان خود اقدامات بسیار ارزشمندی انجام می‌داد که احساس می‌شود بعد از ادغام چالاکی و نشاط خود را از دست داده و تحت الشعاع مباحث دیگر قرار گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وزارت ورزش نیز از نهاد‌هایی است که طی یک دهه گذشته تجربه ادغام را داشته و انتظار می‌رود که این اقدام مانع از اقدامات موثر آن‌ها نشود و هویت بخشی دینی، اجتماعی و استعداد یابی جوانان تحت تاثیر قرار نگیرد.

او عنوان کرد:استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان باید به سطح محلات برسد و مسئولان این وزارتخانه با حضور در محل‌های بازی کودکان از همان ابتدا بر کشف استعداد‌ها توجه داشته باشد.

حسینی بوشهری با بیان این که ورزش علاوه بر مزیت‌ها و ویژگی‌های فردی و آمادگی جسمانی در عرصه بین الملل حائز اهمیت است، تاکید کرد: ورزش امروزه در مبادلات بین المللی تعیین کننده است.

امام جمعه موقت قم با تاکید بر استفاده از مربیان حرفه‌ای خارجی در کشور بیان کرد: در کنار استفاده از مربیان خارجی باید به دنبال کادرسازی در داخل نیز باشیم و مربیان قدرتمند و با دانشی تربیت کنیم.

حسینی بوشهری با اشاره به تقویت تمام رشته‌های ورزشی در استان‌های کشور ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در جهت تربیت مربی و داور ورزشی به ویژه در رشته فوتبال برنامه ریزی داشته باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جامعه مدرسین حسینی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی