Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: پروسه خرید تیم فوتبال بادران به‌طور کامل انجام شده اما میزبانی قزوین در لیگ آزادگان منتظر تأیید هیئت فوتبال تهران است

لیگ دسته یک قزوین در حالی از روز شنبه ۲۴ مهر آغاز می‌شود که پیش‌ازاین قرار بود تیم شمس آذر قزوین با خرید امتیاز تیم بادران تهران، به‌عنوان نماینده استان قزوین در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر،‌ اما در آستانه دو روز تا آغاز مسابقات لیگ دسته یک، هنوز اثری از نام شمس آذر قزوین در برنامه نیست و طبق برنامه تیم بادران تهران یکشنبه ۲۵ مهرماه در تهران میزبان مس کرمان خواهد بود.

پژواک کرمپور سرمربی تیم شمس آذر گفت:

امتیاز تیم بادران توسط تیم شمس آذر خریداری شده و کارهای نقل انتقال انجام شده است.

او با اشاره به اینکه هنوز در برنامه فدراسیون نام بادران وجود دارد و طبق برنامه این تیم میزبان مس خواهد بود عنوان کرد:

تأیید و انتقال امتیاز این تیم منوط به اجازه هیئت فوتبال استان تهران است اما این کار تا به امروز انجام نشده است.

سرمربی تیم شمس آذر اضافه کرد:

منتظر تصمیم هیئت فوتبال تهران هستیم تا هرچه زودتر با خروج امتیاز تیم بادران از تهران موافقت کند و تنها در این صورت است که می‌توانیم از تیم‌های لیگ یک در قزوین میزبانی کنیم.

وی عنوان کرد:

هیچ نگرانی از بابت انتقال تیم وجود ندارد و تیم شمس آذر قزوین در لیگ دسته ۱ فوتبال حضور دارد اما با توجه به مشکلات به وجود آمده پیش‌بینی می‌کنیم چند بازی نخست را در تهران میزبان رقبای خود باشیم.

کرمپور بیان کرد:

امیدواریم هیئت فوتبال تهران همکاری لازم را با تیم شمس آذر و مردم استان قزوین داشته باشد تا مردم استان قزوین میزبان خوبی برای تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان باشند.

وی در پایان در رابطه با شرایط تیم نیز عنوان کرد: وضعیت تیم خوب است و تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم با رفع مشکلات پیش رو نماینده خوبی برای قزوین در فوتبال کشور باشیم.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال تهران هیئت فوتبال تیم شمس آذر تیم بادران لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره جزئیات بسته افتتاحی آتی شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی افزود: نخستین پروژه شامل تحکیم بستر دوازده کیلومتر از بزرگراه آزادگان به روش احیای عمیق با سیمان طی یک سال گذشته است که هزینه‌ای بالغ بر دویست و پنجاه و دو میلیارد تومان در بر داشته است.


صداقتی با اشاره به اهمیت بهسازی و اصلاح زیرساختی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان توضیح داد: بزرگراه آزادگان به نوعی کمربندی جنوبی و غربی تهران محسوب شده و اصلاح زیرسازی و بهسازی روکش آسفالت این بزرگراه تهران از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به با اشاره به دیگر پروژه‌های افتتاحی روز شنبه هشت اردیبهشت‌ماه هزار و چهارصد و سه گفت: تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، دیگر پروژه یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار محسوب می‌شود. بر همین اساس تعریض کندروی آزادگان در محدوده بزرگراه شهید لشکری از دو به سه خط عبوری، تحکیم کوله پل‌های سه‌گانه در محدوده مذکور و همچنین اصلاح رمپ و لوپ‌های این محدوده با هزینه ۴۳ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های روز شنبه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان