Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، روز ۲۰ آبان میهمان تیم لبنان خواهد بود.

هاشم حیدر رییس فدراسیون فوتبال لبنان به سایت الکوره گفت: تماشاگران اجازه دارند که به اندازه ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در این مسابقه حضور داشته باشند.

وی درباره شانس تیم ملی کشورش برای صعود به جام جهانی گفت: من آدم واقع‌بینی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاتی که تاکنون برای ما افتاده یک پیروزی بزرگ است. می‌دانیم که شانس کمی برای حضور در جام جهانی داریم اما سعی می‌کنیم قدرت خود را در زمین نشان دهیم.

در جدول رده‌بندی گروه B مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا،‌ ایران با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و لبنان پنج‌امتیازی در رده سوم قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پروندهٔ خبری مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نمایندگان ایران در دومین حضور برون مرزی خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، به مصاف تیم کویت رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱ به برتری دست یابند.   نمایندگان جوانان هاکی باز ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف تیم مالزی می‌روند.   تیم هاکی روی یخ کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت در حال رقابت است.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت