Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه هفته آینده (۲۹ مهر) جدیدترین رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام می‌کند، سایت «football-ranking.com» با پایان یافتن بازی‌های ملی اخیر و طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با ۱۵۴۵ امتیاز و با یک پله صعود در رده بیست‌ویکم جهان و اول آسیا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان دراگان اسکوچیچ در دو بازی اخیر خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا ابتدا با نتیجه یک بر صفر بر امارات غلبه کردند و سپس در دیداری خانگی مقابل کره جنوبی تن به تساوی یک – یک دادند.

در قاره آسیا ایران با ۱۵۴۵ امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. ژاپن با ۱۵۱۷ امتیاز (رده ۲۸ جهان)، استرالیا با ۱۴۸۹.۸۸ امتیاز (رده ۳۴ جهان)، کره جنوبی با ۱۴۸۹.۱۰ امتیاز (رده ۳۵ جهان) و قطر با ۱۴۳۷ امتیاز (رده ۴۷ جهان) به‌ترتیب رده‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

جایگاه ۱۰ تیم برتر جهان هم دستخوش تغییر می‌شود که بر این اساس بلژیک همچنان صدرنشین خواهد بود و تیم‌های برزیل (بدون تغییر)، فرانسه (یک پله صعود)، ایتالیا (یک پله صعود)، انگلیس (دو پله سقوط)، آرژانتین (بدون تغییر)، اسپانیا (یک پله صعود)، پرتغال (یک پله سقوط)، دانمارک (یک پله صعود) و مکزیک (یک پله سقوط) نیز به ترتیب در رده‌های دوم تا دهم جهان قرار خواهند گرفت.

سایت «football-rankings.info» نیز جایگاه ایران را رتبه بیست‌ویکم جهان پیش‌بینی کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی رنکینگ جهانی یک پله صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی فوتسال تایلند، میزبان مسابقات به برتری ۴ بر یک رسید و توانست برای سیزدهمین بار فاتح قاره کهن شود.

قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رسانه‌های جهان بازتاب داشت و این رسانه‌ها به تمجید از تیم ملی فوتسال ایران و سیزدهمین قهرمانی در آسیا پرداختند.

رسانه Extra Time Idonesia در تمجید ایران نوشت: ایران با شکست 4 بر یک تایلند در بازی فینال، قهرمان جام ملت‌های آسیا 2024 شد. فوتسال ایران توانست تعداد قهرمانی‌های خود را به عدد 13 برساند.

سایت The Nation Thailand از شکست تایلند مقابل ایران افسوس خورد و از سیزدهمین قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا نوشت.

سایت VOCKET مالزی نیز از سیزدهمین قهرمانی ایران پس از شکست میزبان در جام ملت‌های آسیا نوشت.

دیگر خبرها

  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان