Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه مکه عربستان گزارش عجیبی از لغو سفر پرسپولیس به عربستان منتشر کرده و مدعی شده رفتار بازیکنان این تیم باعث ناراحتی و عصبانیت گل‌محمدی شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه مکه عربستان با اشاره به مشکلات سفر پرسپولیس به ریاض مدعی شد: بازیکنان پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم را عصبانی کردند و بدون توجه به درخواست وی حاضر به ماندن در فرودگاه نشده و به دلیل تاخیر پرواز به خانه‌های خودشان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که قرار بود سرخ‌پوشان روز گذشته راهی ریاض شوند. پرسپولیسی‌ها پس از  ۵ ساعت انتظار به منازلشان بازگشتند.

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: با وجود تلاش‌های کادر فنی و اداری برای راضی کردن بازیکنان برای ماندن در فرودگاه آنها حاضر به ماندن نشدند و به خانه‌های خودشان رفتند.

روزنامه عربستانی در پایان این گزارش پیرامون پرسپولیس نوشت: مسئولان باشگاه ایرانی دستمزد عقب مانده بازیکنان را پیش از دیدار با الهلال به منظور بالا بردن روحیه تیم پرداخت کردند چرا که باور دارند در صورت پیروزی در این مرحله تا حدود ۹۵ درصد به قهرمانی نزدیک می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روزنامه مکه عربستان پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اپل این چالش را قبول کرده و اکنون مشغول حل کردن آن است.

گزارش هایی از شبکه های اجتماعی در چند هفته اخیر به این چالش اشاره کرده اند و برخی کاربران معتقدند این امر به قابلیت Gaze Awareness این شرکت مربوط است.

هرچند اپل تایید نکرده دلیل واقعی این امر چیست اما کاربران سعی دارند به عنوان یک راه حل احتمالی قابلیت Gaze Awareness را غیرفعال کنند. این قابلیت را می توان از طریق تنظیمات اپلیکیشن تغییر داد.

حل این مشکل در فهرست اولویت های اپل قرار دارد زیرا آلارم قابلیتی کلیدی در هر موبایل برای زمانبندی کاربر است.

کد خبر 6093952

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی