Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه بعد از تجاوز رژیم صهیونیستی به منطقه تدمر در بامداد امروز اعلام کرد که پاسخ سختی به این رژیم خواهد داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، منابع خبری گزارش دادند که اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد، بعد از تجاوز رژیم صهیونیستی به مراکز خدمات رسانی سوریه که بامداد امروز انجام شد، متحدان سوریه تصمیم گرفته اند پاسخ قاطعی به این تجاوز بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است، جنگنده های صهیونیستی و آمریکایی بامداد امروز به شماری از نیروهای متحد در منطقه تدمر سوریه تجاوز کردند و اهدافی که هدف این تجاوزات قرار گرفتند چندین مرکز گردهمایی جوانان و مراکز خدمات رسانی بودند. در این تجاوز شماری از برادران رزمنده ما شهید و مجروح شدند و اگر نیروهای مستقر نبودند شمار شهدا بسیار بیشتر می شد.

اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه تاکید کرد، ماموریت و حضور مشروع ما در سوریه همواره به منظور کمک به این کشور و تحت نظارت خود سوریه جهت مقابله با تروریسم و پروژه تکفیری به ویژه داعش بوده است.

طرح 5 مرحله‌ای اردن برای حل پرونده سوریهحملات تروریست‌های «النصره» به مناطق کاهش تنش در سوریه

این بیانیه افزود، ما از سال‌های گذشته از جانب دشمن صهیونیستی و آمریکایی مورد تجاوزات متعددی قرار گرفتیم و این طرف ها تلاش می کردند ما را به جنگهای حاشیه ای بکشانند؛ درحالیکه این در اولویت حضور ما در سوریه نبود.

در ادامه این بیانیه آمده است، بهانه رژیم صهیونیستی برای تجاوز به سوریه این بود که سلاح های دقیق و تجهیزاتی که برای این رژیم غاصب خطرناک محسوب می‌شود را هدف قرار می دهد.

اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه تصریح کرد، با توجه به این موارد و بعد از تجاوزی که از آسمان اردن و منطقه التنف که تحت اشغال آمریکایی‌هاست انجام شد فرماندهی اتاق عملیات متحدان سوریه تصمیم گرفته انتقام خون شهدا و مجروحان را بگیرد و این پاسخ بسیار سخت خواهد بود.

بامداد امروز یک منبع نظامی سوری اعلام کرد، حدود ساعت 23:34 شامگاه سیزدهم اکتبر 2021، دشمن اسرائیلی حمله هوایی را از سمت منطقه التنف به سمت منطقه تدمر انجام داد و یک برج ارتباطی و برخی نقاط اطراف آن را هدف قرار داد که منجر به شهادت سه نظامی وجراحت 3 نفر دیگر و وقوع خسارت مادی شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تل‌آویو حریم هوایی جولان اشغالی را به روی هواپیماهای غیرنظامی بسته است.

گروه‌های مختلف فلسطینی این تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم و اعلام کردند، این رژیم مانند اوباش در منطقه رفتار می‌کند و مقابله با آن، وحدت مقاومت در تمامی جبهه‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بامداد امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به جنوب سوریه

اسرائیل به  جنوب سوریه حمله کرد.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب تأیید کرد که این رژیم جنوب سوریه را با موشک هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، هاگاری افزود: اسرائیل در پاسخ به حمله سوریه، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد : اسراییل موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرد.

شبکه العربیه نیز بدون ارائه سند و مدرکی مدعی شد: اسرائیل با انجام حمله ای هوایی یک پایگاه حزب الله لبنان را در جنوب غربی فرودگاه دمشق بمباران کرده است.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حمله اسرائیل به یک ساختمان امنیتی در اطراف دمشق آسیب زده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز به نقل از خبرنگار خود در دمشق از رهگیری حمله موشکی اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه خبر داد.

دیگر خبرها

  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی