Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مسعود دهبانی صابر ، شهردار منطقه یک همدان از احداث بوستان‌های (پارک) محله‌ای «قهرمان و کمال آباد» در این منطقه از شهر خبر داد و گفت: این ۲ بوستان با ۱۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری شده اند.

او با اشاره به اینکه شهرداری منطقه یک همدان عملیات اجرایی گسترده‌ای را با هدف توسعه فضا‌های سبز در این منطقه شهر آغاز کرده است، اظهار داشت: عملیلت اجرایی احداث ۲ بوستان نواری (طولی و وسیع) قهرمان و کمال آباد در میدان بیمه و محدوده خیابان‌های هنرستان و سعیدیه از سال ۹۹ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهردار منطقه یک همدان همچنین از احداث فاز دوم بوستان ارم شهر همدان به مساحت بیش از ۲ هکتار و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این مجموعه تفریحی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دهبانی ادامه داد: بوستان ارم این ظرفیت را ایجاد می‌کند که مردم فارغ از ترافیک شهری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حتی در ایام کرونا در آن حضور پیدا کرده و بتوانند از فضای سبز و مفرح استفاده کنند.

او با بیان اینکه تراکم جمعیت شهری و کارگاه‌های صنعتی باعث افزایش ترافیک، سر و صدا و مزاحمت‌های شهری شده است، افزود: شهرداری منطقه یک در راستای آسایش شهروندان، ایجاد فضای سبز شهری و پارک‌های درون شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار منطقه یک همدان با اشاره به پیشتازی شهرداری منطقه یک در توسعه فضای سبزی شهری، افزود: این اقدام موجب احداث حجم وسیعی از پارک و بوستان در این منطقه از شهر همدان شده است.

دهبانی صابر افزود:دسترسی عادلانه به فضای سبز و حفظ و نگهداری آن از مؤلفه‌های اساسی در توسعه پایدار و عدالت اجتماعی است و از این رو با افزایش هرچه بیشتر فضای سبز به دنبال تقویت این هدف مهم هستیم.

بیش از ۱۵۰ پارک کوچک و بزرگ در سطح شهر همدان وجود دارد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری همدان بوستان محله ای منطقه یک همدان شهر همدان فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا سعیدی مطرح کرد: ورود برخی افراد با سگ به پارک‌ها به خصوص سگ‌های فانتزی و بزرگ که حتی مشاهده آنها برای برخی رعب آور است موجب آزار مردم می‌شود، بنابراین رسیدگی به این موضوع باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار برخورد با سگ‌گردانی در پارک‌ها و معابر عمومی هستند، اظهار کرد: سگ گردانی در خیابان‌ها و پارک‌ها یکی از رفتارهای غلط است که ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حادثه نیز شده است.، بنابراین باید این امر در پارک‌ها ممنوع شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج سگ گردانی را نوعی ضد ارزش دانست و یادآور شد: علاوه بر ورود افراد به همراه سگ به پارک‌ها و عدم رعایت موارد مربوطه، حتی بوستان‌ها به محلی برای خرید و فروش سگ تبدیل شده‌اند.

کد خبر 6090971

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی