Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:57:27 GMT

اجرای طرح آمایش سرزمین در همه شهرستان‌های کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۴۸۵۲

اجرای طرح آمایش سرزمین در همه شهرستان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کوار، رضا فاطمی امین پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه در جلسه شورای اداری کوار با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال به عنوان یک اولویت در کشور مطرح است، تاکید کرد: برنامه آمایش سرزمین در تمام شهرستان‌ها اجرایی می‌شود که یک برنامه عملیاتی و نقشه راه برای سال‌های آینده است که با نظر صاحب نظران شهرستان عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در خصوص راه‌اندازی صنایع تبدیلی، کشاورزی و صادرات برنامه ریزی‌های مشخصی انجام شده است اما تولید محصولات صادراتی مباحث مربوط به خود را دارد.

وزیر صمت تصریح کرد: محصولات صادراتی باید متناسب با ذائقه مشتری تولید و بسته بندی شود و یک جریان ثابت می‌خواهد تا بتوانی در این بازار موفق باشیم.

فاطمی امین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص جذب سرمایه گذاران و ارائه امکانات به آنها نیز یادآور شد: قطعاً باید سرمایه گذاران برای شروع کار ۶۰ درصد آورده داشته باشند تا منابع موجود به درستی تخصیص داده شود و کسانی که وارد بحث می‌شوند، اهلیت داشته باشند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر صنعت اشتغال آمایش سرزمین توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر  اظهار داشت: طرح‌های مختلفی از سوی مردم و بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری است که در این جلسه توسط اعضا و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط که فرایند آن در کارگروه تخصصی طی شده است برای تصویب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخشی از این طرح‌ها در حوزه پرورش آبزیان و تکثیر لارو و تولید بچه ماهی مطرح شد گفت: طرح‌های پرورش آبزیان جزء سیاست‌های اصلی استان بوشهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس، به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر بخشی دیگر طرح‌ها را در حوزه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده‌های استان دانست و افزود: توسعه مجتمع‌های خدماتی بین راهی مورد نظر ما است چراکه هرچه تعداد این مجتمع‌ها افزایش یابد امکان خدمات به حوزه حمل و نقل جاده‌ای و ایمنی راه‌ها و مسافران بیشتر فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده از تصویب ساخت کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: ساخت کارخانه سیمان سفید در آبدان دیر که فرایند آن طی شده بود در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تصویب شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲ طرح مطرح شده در این شورا رأی مثبت لازم را کسب نکرد گفت: مابقی طرح‌های مطرح شده در این جلسه برای اجرا رأی آورد و ان‌شاءالله طرح‌ها و موضوعات جدید سرمایه‌گذاری در جلسات بعد و هفته آینده مطرح می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر افزایش مشارکت مردم در طرح‌های سرمایه‌گذاری را یکی از اولویت‌های استان دانست و تأکید کرد: آنچه تدبیر مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته و عملیاتی شده است.

محمدی‌زاده بیان کرد: سرمایه‌گذاری مردم راهکار اساسی برای حل اشتغال، تولید و پیشرفت جامعه و استان بوشهر است و ما از بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به جد حمایت می‌کنیم و کار‌ها در این حوزه تسریع می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو