Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ اینستاگرام قرار است به زودی  دو قابلیت جدید به مجموعه ابزار پخش زنده خود اضافه کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که از امروز، کاربران می‌توانند برنامه‌های پخش زنده خود را تا ۹۰ روز قبل برنامه ریزی کرده و  ویدئو زنده را در پست‌ها و استوری‌ها با فالورهای خود به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا بینندگان می‌توانند از پست‌ها برای یادآوری خود استفاده کنند تا پخش را از دست ندهند.

براساس گزارش‌ها؛ اینستاگرام همچنین قصد دارد به زودی "حالت تمرین" را راه اندازی کند. این ابزار به سازندگان اجازه می‌دهد قبل از شروع پخش با مهمانان ارتباط برقرار کرده تا بتوانند کار‌هایی مانند بررسی سطح صدا و روشنایی را انجام دهند و از هر محتوایی که قصد پوشش آن را دارند، دیدن کنند.

ویژگی‌های جدید پس از معرفی پخش زنده  فقط در ماه آوریل ارائه می‌شود. اگر شما فردی هستید که فقط جلسات زنده را مشاهده می‌کنید، برنامه ریزی زنده و حالت تمرین تجربه شما را به طور چشمگیری تغییر نمی‌دهد، اما ممکن است به سازماندهی بیشتر سازندگان مورد علاقه شما کمک کند.

شایان ذکر است پیش از این نیز اینستاگرام، در حال آزمایش بر روی  اعلان‌های درون برنامه‌ای برای قطع خدمات بوده. همچنین این برنامه قرار است به زودی وضعیت حساب‌ها را برای اعلان‌های شخصی اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید

روش‌هایی که حساب کاربری اینستاگرام‌تان را ایمن‌تر می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی پیامرسان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند