Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک ایران گفت: طی واردات ۱۳ محموله واکسن روسی یک میلیون و ۳۷۰ هزار دوز واکسن اسپوتنیک وارد کشور شده بود که با ورود محموله چهاردهم به میزان ۴۰۰ هزار دوز ظرف امروز، تعداد واکسن‌های روسی اسپوتنیک واردشده به یک میلیون و ۷۷۰ هزار دوز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام مسئول، این واکسن روسی بعد از ۳۹ محموله واکسن چینی سینوفارم به تعداد ۸۷ میلیون و ۷۲۶هزار ۳۹۶ دوز و واکسن ژاپنی آسترازنکا سه محموله‌ای به تعداد ۲ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۸۱۰ دوز، در رده سوم واکسن‌های وارداتی قرار می‌گیرد.

ارونقی ادامه داد: با ورود این محموله رکورد واکسن‌های وارده از ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ تاکنون، ظرف مهر سال جاری با ورود بیش از ۳۸ میلیون دوز واکسن شکسته می‌شود.

معاون فنی گمرک ایران افزود: نزدیک به ۸۸ درصد واکسن‌ها از مرداد امسال وارد کشور شده‌ و ۱۲ درصد واکسن‌های وارداتی طی ۶ ماه بهمن ۱۳۹۹ لغایت مرداد امسال وارد کشور شده است.

او بیان کرد: با ورود این محموله واکسن کرونا طی امروز و همچنین محموله‌های بعدی از چین و اتحادیه اروپا ظرف ۳ روز آتی، تعداد واکسن‌های وارداتی ترخیص شده از گمرک از مرز صد میلیون دوز خواهد گذشت.

کد خبر 632074 برچسب‌ها واکسن اسپوتنیک كرونا در ايران گمرک واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: واکسن اسپوتنیک كرونا در ايران گمرک واکسن کرونا واکسن های وارداتی محموله واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره رم، پیشرفت دانیله ده‌روسی به عنوان سرمربی این تیم را ارزیابی کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد دوست نزدیک و هم تیمی سابق خود صحبت کرد. ده‌روسی از زمستان گذشته به عنوان جانشین ژوزه مورینیو انتخاب شده و رم با حضور این مربی جوان نتایج قابل توجهی کسب کرده است.

ده‌روسی رم را به رده پنجم جدول رده بندی سری A رسانده و آن‌ها با حذف میلان از لیگ اروپا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند تا با بایرلورکوزن مصاف بدهند.

اگر آن‌ها بازی امشب مقابل ناپولی را با با نتیجه موفقیت آمیزی به پایان برسانند با روحیه بالا به سراغ بازی روز پنج شنبه در خانه لورکوزن خواهند رفت که به تازگی قهرمان بوندس‌لیگا شده و طی 46 بازی قبلی شکست نخورده است.

توتی درمورد ده روسی گفت:"امیدوارم دانیله برای مدت طولانی در رم بماند. اول به این دلیل که او لیاقتش را دارد و دوم به این دلیل که او خوب کار خواهد کرد."

آینده رم؟

من همراه او آینده خوبی برای باشگاه متصور هستم، امیدوارم رم به مسابقات مهم مانند لیگ قهرمانان اروپا بازگردد چون شهر و هواداران شایسته آن هستند. دانیله مربی بزرگی است.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد