Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: حضور، رفتار و شعارهای تماشاگران در ورزشگاه ها در ایران با متفاوت از برخی کشورها باشد و اصول اخلاقی و حرفه ای باید به صورت کامل رعایت شود.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آیت الله سید محمد سعیدی اظهار داشت: میدان ورزش یک میدان بزرگ فرهنگی است و ورزشکاران باید بدانند هدف نهایی از ورزش فقط قهرمانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فلسفه ورزش در اسلام با تعریفی که دیگران از آن کرده اند متفاوت است و ورزش در اسلام تقویت روح برای عبودیت خداوند متعال است.

امام جمعه قم یادآور شد: باید جلوه بیرونی ورزش که عبودیت و بندگی خداوند متعال است بدون ترس از خرده گیری بدخواهان را رویدادهای بین المللی نشان بدهیم.

آیت الله سعیدی بیان کرد: تمدن غرب ورزش را سیاسی کرده و برخی اقداماتی در قالب ورزش انجام می دهد که قابل بیان نیست در حالی که نگاه به ورزش در اسلام با چیزی که گاهی مشاهده می شود تفاوت دارد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه دشمنان از عقاید خود با قدرت دفاع می کنند و هراسی از اظهار باورهای خود ندارند، بیان داشت: احکام دینی در ورزش ایران نباید مخدوش شود. دولت سیزدهم آمده تا دولت متفاوتی باشد و اموری که احساس می کند به سود مردم است را اجرایی کند.

آیت الله سعیدی با اشاره به اهدای دکترای افتخاری به رییس جمهوری در سفر اخیر به کشور تاجیکستان گفت: رییس جمهوری ضمن قبول لباس مرسوم آن کشور که امر پسندیده ای بود تاکید کرد که طلبه است و به طلبه بودن نیز افتخار می کند که بسیار قابل تحسین بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا وزارت ورزش فلسفه قم تمدن حضرت فاطمه ایران دولت رییس جمهوری ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد