Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم زوریا لوهانسک به لیگ ترکیه بر می گردد.

رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کردند که باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین قصد ندارد قرارداد قرضی «اللهیار صیادمنش» را تمدید کند و به همین علت او قرار است به فنرباحچه بازگردد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس؛ قرارداد مهاجم کشورمان تا ابتدای زمستان است و به همین علت انتظار می‌رود که او در پنجره زمستان (2 ماه دیگر) به ترکیه بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتوماک نوشت که فنرباحچه برای اللهیار صیادمنش در حال حاضر پیشنهاد دارد و می‌خواهد او را با قیمت 3.5 میلیون یورو به تیمی دیگر بفروشد. زوریا این مبلغ را نپذیرفت و به همین دلیل او به ترکیه بازخواهد گشت.

صیادمنش در لیگ اوکراین برای زوریا، 19 بازی انجام داده و توانسته آمار 5 گل و 3 پاس گل را به ثبت رساند.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه بازگشت یسنا به آغوش مادرش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 «یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله که از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده بود، زنده پیدا شد. لحظه احساسی بازگشت یسنا به آغوش مادرش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • بازگشت مجسمه سر فرعون به مصر
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • بازگشت حجاج عمره گزار به ایران
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال
  • لحظه بازگشت یسنا به آغوش مادرش
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد