Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@15:03:59 GMT

بابک مرادی در لیست خروج مجیدی؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۵۴۲۹

بابک مرادی در لیست خروج مجیدی؟

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ سرمربی استقلال برای حضور پرقدرت تر در فصل آتی، از چند بازیکن خارجی در ترکیب تیم خود استفاده کند، اما لیست نفرات این تیم جای خالی برای ورود نفرات جدید، وجود ندارد. 

از این رو مجیدی قصد دارد با خارج کردن نام چند بازیکن از این لیست، شرایط را برای جذب بازیکتان خارجی مورد نظر خود فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد موسوی اولین بازیکنی بوده که از لیست استقلال خارج شده و حالا خبری مبنی بر جدایی یک بازیکن از بین بابک مرادی و متین کریم زاده به گوش می‌رسد.

 شنیده ها حکایت از آن دارد که سرمربی استقلال به سبک فوتبال متین کریم زاده اعتقاد بیشتری دارد و احتمال ماندگاری این بازیکن در جمع شاگردان مجیدی بیشتر از بابک مرادی است.

اما هنوز جدایی و یا ماندن هیچ یک از این دو بازیکن قطعی نیست و احتمالا به زودی مشخص خواهد شد که چه بازیکنی از استقلال جدا خواهد شد.

هومن جعفری کد خبر: 1114901 برچسب‌ها استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • راه خروج از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025