Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:04:14 GMT

واحد پلیس راه مهاباد فعالیت رسمی خود را آغار کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۵۵۵۵

واحد پلیس راه مهاباد فعالیت رسمی خود را آغار کرد

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه مهاباد روز پنج‌شنبه در آیین افتتاح این دفتر اظهار داشت: افتتاح پلیس راه مهاباد به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان و دغدغه اصلی رانندگان این شهرستان بود که با تلاش مسوولان و فرماندهان انتظامی آذربایجان غربی طی هفته نیروی انتظامی محقق شد.

عارف خدرلو اضافه کرد: با افتتاح این واحد دیگر شهروندان برای امور ترافیکی و راهنمایی و رانندگی خود نیاز به مراجعه به شهرهای اطراف را ندارند و می توانند نیازهای خود را در سطح شهرستان مرتفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این واحد فعالیت خود به صورت موقت در ساختمان پلیس راهور مهاباد آغاز کرده است، افزود: زمین احداث ساختمان پلیس راه این شهرستان توسط خانواده خیر "مصطفی پور" اهدا شده و مراحل ساخت آن در سه راهی "دارلک" در مرحله احداث است.

فرماندار ویژه مهاباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی های پرتلاش انتظامی بیشترین برخورد و ارتباط را با مردم داشته و تمام امور نظم و آسایش جامعه را با تلاش شبانه روزی به نحوه مطلوبی انجام می دهند.

خدرلو با تاکید بر اینکه امنیت نخستین دغدغه هر جامعه ای است، گفت: ارتقای شاخص های توسعه در سایه برقرار امنیت و آرامش و تلاش نیروهای انتظامی و نظامی تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا، قبل از این در صورت وقوع تصادف در محورهای مهاباد، باید پلیس از نقده، میاندوآب و یا سردشت در محل حاضر می‌شد که این مسئله مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان این شهرستان ایجاد کرده بود.

در این آیین سرهنگ دوم "مقصود کیفری" نیز به عنوان رییس پلیس راه مهاباد انتخاب و معرفی شد.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با "شعار پلیس هوشمند امنیت پایدار " آغاز و تا ۲۳ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها مهاباد پلیس راهور ناجا آذربایجان غربی هفته نیروی انتظامی انتظامی پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد پلیس راهور ناجا آذربایجان غربی مهاباد پلیس راهور ناجا آذربایجان غربی هفته نیروی انتظامی انتظامی پلیس راهنمایی و رانندگی ایران هفته نیروی انتظامی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در شهرستان های جنوبی استان
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان