Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان سمنان بمناسبت ایام هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان حاضر شد و از زحمات، خدمات شبانه روزی نیرو‌های انتظامی استان قدردانی کرد. خبرگزاری میزان - محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان بمناسبت ایام هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان حاضر شد و از زحمات، خدمات شبانه روزی نیرو‌های انتظامی استان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان سمنان حفظ حقوق شهروندی،حفظ آرامش و امنیت اجتماعی را از وظایف خطیر دستگاه قضایی و مرجع انتظامی دانست.

وی در ادامه افزود: علاوه بر اینکه حفظ حقوق شهروندان مستلزم برخورد و مبارزه مناسب با مجرمان و مرتکبان جرائم علیه امنیت و نظم عمومی است، در این ارتباط از هیچ کوششی نباید دریغ کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد:حفظ حقوق شهروندی از سوی حاکمان و حاکمیت جلب مشارکت شهروندان را در انتظام اجتماعی در بر دارد و سبب ایجاد مودت و محبت فی ما بین حاکمیت و مردم می‌گردد.

وی خاطر نشان کرد: با مشارکت نهاد‌های فرهنگی و همبستگی که بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی وجود دارد می‌توان زمینه‌های سرکشی و طغیان و مظاهر فساد را از بین برد و ریشه کن کرد.

همچنین در این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار عبداله حسنی، فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از حمایت‌های قانونی و نقش موثر دستگاه قضایی در تامین امنیت مردم در انجام تکالیف و ماموریت‌های نیروی انتظامی استان قدردانی کرد.

وی نیروی انتظامی مهربان همراه با اقتدار که با جان فشانی به جامعه خدمت می‌کند را لازمه و در خور شأن انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد:حمایت دستگاه قضایی در تحقق این مهم دلگرم کننده و نیروی انتظامی را در انجام وظایف و ماموریت‌های قانونی مصمم و استوار‌تر خواهد گذاشت».

گفتنی است؛ در این دیدار سردار حسنی ضمن قدردانی از حمایت‌های موثر دستگاه قضایی استان بر استحکام، تداوم و تعامل مربوطه نیز تاکید کرد.   بیشتر بخوانید: نظم، امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است   انتهای پیام/ برچسب ها: امنیت خدمت به مردم نیروی انتظامی دستگاه قضایی سمنان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امنیت خدمت به مردم نیروی انتظامی دستگاه قضایی سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان انتظامی استان نیروی انتظامی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است

عربی دبیر برگزاری جشن‌های معنوی و مردمی زیر سایه خورشیدگفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» است، ادامه داد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید است و کانون‌های فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند.

وی بیان کرد: جشن‌های گرامیداشت دهه کرامت از بیست و چهارم اردیبهشت از گرمسار و آرادان آغاز می‌شود و سپس این جشن هر روز در یکی از شهرستان‌های مهدیشهر، سمنان، دامغان، سرخه، شاهرود و میامی تا سی و یکم اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

مسئول برگزاری جشن‌های معنوی ومردمی زیر سایه خورشید در سمنان تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و معنوی در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف، فرزندآوری و جمعیت، دانش آموزان و دانشجویان، زنان و دختران، دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی رقم خواهد خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد