Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@02:28:36 GMT

بازدید دادستان اشکذر یزد از موسسات خیریه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۵۶۰۲

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر یزد از چندین موسسه خیریه در این شهرستان بازدید کرد. خبرگزاری میزان - محمد جواد زارع بیدکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر یزد از چندین موسسه خیریه در این شهرستان بازدید کرد.

زارع بیدکی، در حاشیه این بازدید‌ها بیان داشت: یکی از موضوعات شایسته، خدمت به مردم است؛ در حالی که انسان در اسلام جایگاه بلندی دارد تا آنجا که سازوکار‌هایی برای حفظ جان و کرامتش ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی از بزرگترین نعمت‌ها را خدمت رسانی به مردم دانست و بیان داشت: مبنای نیکوکاری و رسیدگی به کار مردم و نیازمندان در اسلام تقوی و پرهیزکاری است و قرآن مجید در آیه ۲ سوره مائده به این امور که تقوی، تعاون و همکاری است اشاره دارد.
وی افزود: انسان مسلمان باید در پی رفع حوائج برادر مسلمان باشد و سعی کند تا می‌تواند به هر صورت ممکن به آنان یاری دهد، زیرا در روایت آمده است؛ هرگاه مسلمانی رفع گرفتاری مسلمانی را می‌کند خداوند به او خطاب می‌نماید که پاداش تو بر من و برای تو غیر از بهشت را نمی‌پسندم.
زارع بیدکی، در پایان ضمن تشکر و قدر دانی نسبت به این کار خداپسندانه، تصریح کرد: دستگاه قضا در جهت پیشبرد و خدمت رسانی با این موسسات تا جای امکان همکاری‌های لازم را انجام و از ظرفیت‌های موجود در محقق شدن اهداف آن‌ها استفاده خواهد کرد.   بیشتر بخوانید: ضرورت استفاده از منابع وقف در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی   انتهای پیام/ برچسب ها: موسسه خیریه دستگاه قضایی یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موسسه خیریه دستگاه قضایی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید گمنامی که در چند روز گذشته میهمان  یزد بود، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور اشکذر تشییع و در پارک بزرگ شهر اشکذر به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد در روزهای گذشته میزبان شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بود و با حضور خود حال و هوای دفاع مقدس و ایثار و شهادت را بار دیگر در یزد حاکم کرد.

مردم ولایتمدار یزد در این روزها در مراسم‌های با این شهید والامقام راز و نیازها کرده و با این افتخار و قهرمان ایران وداع کردند تا امروز در شهرستان اشکذر میزبان مردم ولایتمدار این شهر باشند.

مردم اشکذر هم امروز در چندین مراسم با پیکر مطهر شهید گمنام وداع کرده و سپس در پارک بزرگ شهر و در یادمانی که ویژه شهید گمنام آمده شده بود پیکر مطهر این شهید والامقام به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این مراسم تصاویری از سید و سالار شهیدان انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند و یاد و خاطره این شهید والامقام را هم ارج نهادند.

 

.

 

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل