Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز پنج‌شنبه از ساعت 11:30 دقیقه در کمپ تیم‌های ملی تمرین کرد.

به گزارش برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان که قرار بود صبح روز گذشته تهران را به مقصد ریاض عربستان ترک کنند، با عدم مجوز از سوی کشور عربستان مواجه شدند و پس از تاخیر و گذشت چند ساعت بلاتکلیفی در فرودگاه، با نظر کادر فنی جهت استراحت عازم منازل خود شدند و امروز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده که قرار بود تمرین پنج‌شنبه در ریاض برگزار شود، در تهران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از شروع تمرین یک جلسه فنی برگزار شد و کادر فنی نکات لازم را از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان انتقال داد.  تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن، آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود. مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند، بخش بعدی تمرین بود که با جدیت کامل در دستور کار قرار گرفت که طی آن یحیی گل‌محمدی در میانه زمین حضور یافت و نکات لازم را به بازیکنان انتقال داد و تاکید داشت که برنامه‌های کادر فنی توسط بازیکنان به درستی اجرا شود.

مرکز تیم‌های ملی با مدیریت علیرضا امامی‌فر، همکاری خوبی با پرسپولیس داشت و کلیه امکانات مورد نیاز را در اختیار تیم قرار داد.  تمرین حدود 75 دقیقه به طول انجامید و خوشبختانه تمام بازیکنان بدون مشکل و با شادابی و انرژی کامل در تمرینات گروهی شرکت داشتند.  مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم امید و امامی‌فر مدیر آکادمی فدراسیون در اواخر تمرین در کنار زمین حاضر و با کادر فنی و بازیکنان خوش و بش کردند. دو پیشکسوت پرسپولیس برای سرخ پوشان در بازی حساس روز شنبه آرزوی موفقیت کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رسانه عربستان فوتبال زمین پرسپولیس انرژی کادر فنی و بازیکنان بازی پرسپولیس کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ داشته باشد، پرسپولیس میزبان سپاهان در جام حذفی است.

این دیدار همواره حساسیت‌های خاص خودش را داشته و باتوجه به بازیکنانی که سابقه بازی در دو تیم را دارند، بازی برای بازیکنان با انگیزه ویژه‌تری هم دنبال می‌شود.

در پوستر پرسپولیس برای این بازی عیسی آل‌کثیر، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند.

در این طرح گرافیکی ارونوف و عبدالکریم حسن، دو ستاره خارجی سرخ‌ها به همراه امید عالیشاه حضور دارند. پیشبینی می‌شود همه این بازیکنان در ترکیب ثابت باشند. همچنین در این طرح اوسمار نیز دیده می‌شود که برای اولین بار به عنوان سرمربی در الکلاسیکوی ایران حضور دارد.

دیگر خبرها

  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند