Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران درباره زمان برگزاری کنسرت در شهر تهران توضیح داد.

 علی نیکنام انزابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، درباره برگزاری کنسرت در تهران بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا در تهران ما تابع سیاست های اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این موضوع که هنوز به ما درباره برگزاری کنسرت در تهران مجوزی داده نشده، ما فقط توانستیم کنسرت‌های آنلاین را برگزار کنیم. این روند از تیرماه آغاز شد و به صورت ماهیانه کنسرت هایی به صورت چهار شب اجرا در همین بنیاد رودکی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: روزنه‌ای در زمینه اجرای کنسرت در تهران وجود دارد. ان شاء الله از روزهای آینده با توجه به واکسیناسیونی که شده است و روند کاهشی شیوع بیماری کرونا در تهران، بتوانیم کنسرت ها را در این شهر برگزار کنیم. کنسرت ها هم در فضای بسته برگزار می شوند؛ چون الان سینماها باز هستند و مردم به سینماها می روند.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با اشاره به تابعیت این انجمن از تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا کرونا درباره برگزاری کنسرت در تهران، اظهار کرد: هرگونه ابلاغی که از سوی ستاد کرونا به ما درباره برگزاری کنسرت‌ها شود، با روی باز و گشاده از آن استقبال می‌کنیم. تلاش می‌کنیم اجرای کنسرت‌ها در بنیاد رودکی، تالار وحدت یا هرجایی باشد که در زمینه برگزاری آن به انجمن موسیقی ایران اعلام آمادگی کند.

نیکنام انزابی درباره قیمت بلیت کنسرت‌ها درصورت اجرای آن در تهران هم اظهار کرد: در زمینه قیمت‌گذاری بلیت‌های کنسرت‌هایی که قرار است در تهران برگزار شوند، تابع سیاستی هستیم که دفتر موسیقی وزارت ارشاد به ما ابلاغ کند. مطابق آن سیاست قیمت بلیت کنسرت‌ها مشخص می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین مدیرعامل انجمن موسیقی ایران کنسرت موسیقی ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین درباره برگزاری کنسرت انجمن موسیقی ایران برگزاری کنسرت کنسرت در تهران کنسرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

منبع ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟