Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@20:53:03 GMT

به سکوت‌وادار کردن عدالت‌خواهان، خسارت‌‌بار است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۵۷۷۰

به سکوت‌وادار کردن عدالت‌خواهان، خسارت‌‌بار است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار بازرس ‌کل و مدیران بازرسی استان قزوین ضمن تأکید بر لزوم توجه به آثار اخروی فعالیت‌های نظارتی اظهار کرد: کوچک و بزرگ اعمال ما مورد محاسبه قرار می‌گیرد و به گونه‌ای کار کنیم که عمل صالح برای قیامت فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: این فرموده خداوند است که اگر می‌خواهیم در ایفای نقش جوانمردانه در مسیر تحقق عدالت موفق باشیم باید مطیع خدا و رسول خدا(ص) و پیرو سنت و سیره پیامبر و آل پیامبر (علیهم السلام) باشیم و اگر جایی در تصمیم‌گیری دچار شک شدیم، به کلام خدا و رسولش مراجعه کنیم تا نزاع‌ها حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ما که پیرو اسلام و قرآن هستیم، نباید نسبت به تخلفات کوتاه بیاییم و باید طبق قانون برخورد کنیم و بدانیم خداوند بر حفظ امانت‌ها تاکید جدی دارد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: گاهی مسئولان امر اجازه می‌دهند ساختمان‌هایی به صورت غیر قانونی احداث شود، زمین‌های کشاورزی و مصالح ساختمانی از بین برود، آبروی انسان‌هایی ریخته شود و بعد از آن به فکر برخورد می‌افتند. بدانیم مسئولیت‌های شرعی این مسائل به گردن آنهاست و نباید اجازه بدهیم کار به اینجا بکشد.

 

به سکوت‌وادار کردن عدالت‌خواهان، خسارت‌‌بار است

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: به سکوت‌وادار کردن عدالت‌خواهان، خسارت‌های زیادی به جامعه ما وارد می‌کند. البته هر کسی در جرگه عدالت‌خواهان قرار نمی‌گیرد و نمی‌توانیم سیاه‌نمایی را عدالت‌خواهی قلمداد کنیم اما کسانی که صادقانه پای کار آمده‌اند و از مسئولان و خود بنده به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه هم انتقاد می‌کنند، باید مورد استقبال قرار گیرند و نباید برخوردی با آنها بکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: باید کاری کنیم آن کسی که عدالت‌خواه است، حساس باشد و فریادش بلند باشد اما اگر کاری کنیم که کسی جرات نکند حرف بزند و حرف خود را با ترس مطرح کند، سقوط جامعه ما از نظر عدالت، آزادی، کرامت و حریت انسانی است و اگر این مهم تحقق یابد، هیچگاه در جامعه ما شاهد فساد و در نهایت تجمعات و آشوب‌های خیابانی نخواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین عدالتخواهی نماینده ولی فقیه در استان قزوین عدالت خواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ علی رزمجو بعد از ظهر چهار شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در سالن ۲۲ بهمن بوشهر با بیان اینکه مبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریشه در آیات قرآن کریم دارد گفت: فلسفه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصول و اعتقادات الهی ترسیم شده است و با به کارگیری عقل، خرد و توانمندی‌های فردی و سازمانی در راه حق حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به تکثیر اعتقادات آزادی‌خواهانه‌ای که از انقلاب اسلامی در دنیا نشأت گرفته است افزود: ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و بیداری آزادی‌خواهان جهان در راستای حمایت این ملت مظلوم همگی نشأت گرفته از آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه رژیم غاصب صهیونیستی را گیر افتاده در باتلاقی عمیق خواند و تصریح کرد: مقاومت مردم فلسطین، ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در هدف قرار دادن اهداف نظامی و اعتراضات داخلی این رژیم کودک کش را در باتلاقی عمیق فرو برده است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان اظهار کرد: موفقیت‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تجلی‌گاه عشق به خدا، ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی است

در پایان این مراسم به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از مربیان و هادیان نمونه سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6094443

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا