Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با کشتی گیران طلایی استان فارس از واگذاری زمینی برای ساخت ورزشگاه جهت توسعه ورزش استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در بدو ورود به استان فارس و شهر شیراز بعد از حضور در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان دیداری با قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که با حضور میثم دلخانی و محمدرضا گرایی قهرمانان طلایی فرنگی کار کشورمان در مسابقات جهانی اسلو در وزن‌های ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم و همچنین محمدعلی گرایی انجام گرفت، وزیر راه و شهرسازی ضمن تشکر و قدردانی از افتخارآفرینی همه ورزشکاران کشورمان در عرصه‌های جهانی به خصوص دلاورمردان کشتی ایران گفت: کشتی گیران آزاد و فرنگی کشورمان در این دوره از مسابقات جهانی ثابت کردند که جوانان کشورمان هرکجا که به قدرت خود تکیه کنند، پیروز و سربلند خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به قول تقدیر وزارت راه و شهرسازی به پاس این حماسه آفرینی، در خصوص درخواست این کشتی گیران برای واگذاری زمینی برای ساخت ورزشگاه جهت تشویق و ترغیب جوانان استان فارس به ورزش و همچنین حل مشکل مسکن آنها تاکید کرد: با توجه به درخواست این ورزشکاران قهرمان در راستای توسعه ورزش استان فارس و شهر شیراز، در شهر جدید صدرا قطعه زمینی برای ساخت ورزشگاه واگذار خواهد شد. همچنین برای تأمین مسکن این عزیزان قطعه زمینی به شکل گروهی واگذار خواهد شد.

کد خبر 528794

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسکن ورزشکاران وزیر راه و شهرسازی محمدرضا گرایی کشتی کشتی شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق راه و شهرسازی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس راه و شهرسازی رودبارجنوب در حاشیه بازدید از اجرای مراحل آماده سازی زمین های طرح نهضت ملی مسکن گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تامین زمین برای ساخت مسکن در این شهرستان، بعد از مراحل قانونی، آماده سازی زمین مورد نظر در دستورکار اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان قرار گرفت و ۵۵ هکتار زمین آماده واگذاری برای ساخت مسکن می شود.

محمدخانی در باره تعداد واجدان شرایط دریافت زمین در این شهرستان بیان کرد: در رودبار جنوب بعد از ثبت نام و پالایش اسامی متقاضیان بیش از  هزار نفر واجد شرایط دریافت زمین شناخته شده و به زودی روند واگذاری آن انجام می شود.

وی اضافه کرد: برای ساخت مسکن در رودبار جنوب قطعه بندی زمین به صورت خانه حیاط دار( ویلایی) در نظر گرفته شده و طبق قرعه کشی که از طریق سامانه ثبت انجام و قطعات زمین برای هر فرد مشخص می شود.

 بگفته رییس راه و شهرسازی رودبارجنوب  مردم در طرح نهضت ملی مسکن می توانند در کنار واگذاری زمین از تسهیلات مورد نیاز برای ساخت خانه استفاده کنند.

 

دیگر خبرها

  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست