Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر عامل کتاب شهر ایران  در آیین افتتاح این مجموعه فرهنگی، اظهار داشت: اولویت راه‌اندازی این دست کتاب‌فروشی‌های چند منظوره در مناطقی است که کتابخانه ندارند یا تعداد کتابخانه‌هایشان محدود است.

علی اسماعیلی خاطر نشان کرد: این محل‌ها به نوعی پاتوق فرنگی و هنری شهرستان هستند که خدمات مختلفی از قبیل امور تفریحی، محصولات فرهنگی و خوراک سالم در یک مکان فرهنگی ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، امروزه در شهرستان‌های مختلف از جمله سمیرم نویسندگان جوان و خوش ذوقی ظهور و بروز کرده‌اند که ارائه آثار و نوشته‌های آنان در کتابخانه‌ها و کتاب‌شهرهای ایران به معرفی و شناخت بهتر آنها کمک می‌کند.

مدیر عامل کتاب شهر ایران با بیان اینکه این مجموعه‌ها در شهرستان نبض فرهنگی همان منطقه محسوب می‌شود، تصریح کرد: در این سال‌ها شماری از فروشگاه‌های کتاب فعال شده اند اما باز هم درخیلی از شهرها و شهرستان‌ها کتابفروشی جذاب، روزآمد و فعال نداریم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه، اظهار داشت: هیچ عنصر و پدیده دیگری را نمی‌توان جایگزین کتاب کرد.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی تاکید کرد: اثرگذاری فرهنگی، توسعه‌گرا و خلاقانه کتاب و مناطقی که کتاب‌خوان تر هستند به‌خوبی نشان از اهمیت و ارزش این مقوله مهم فکری و اندیشه ای دارد.

وی افزود: علاقه به کتاب علاوه بر تقویت بنیان‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی به ظهور و بروز استعدادهای نهفته می‌انجامد و جامعه را از حالت انفعال و تکرار و روزمرگی خارج می‌کند.

بیش از یک‌هزار عنوان کتاب، محصولات فرهنگی، لوازم التحریر و دیگر اقلام مرتبط با این بخش در کتاب شهر سمیرم عرضه می‌شود.

پیش از این کتاب شهر در شهرهای تبریز، مشهد، زاهدان، شهرکرد، تهران و بهارستان تهران راه اندازی شده بود.

شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها سمیرم کتاب سازمان تبلیغات اسلامی فرهنگ کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمیرم کتاب سازمان تبلیغات اسلامی سمیرم کتاب سازمان تبلیغات اسلامی فرهنگ کتابخوانی کتاب شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»

همزمان با هفته معلم، آئین رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، معلمین، مدرسین، فعالین اجتماعی، اعضای کتابخانه‌های عمومی و علاقه‌مندان در سالن جلسات کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی برگزار شد. 

توحید اصغرزاده از سال ۱۳۷۰ در کنار شغل شریف معلمی، نویسندگی را مشق زندگی خود قرار داده و تا کنون حدود ۲۰ عنوان کتاب در حوزه‌های تعلیم و تربیت، دفاع مقدس، ادبیات و .. دارند که هر کدام وزن و ارزشی ویژه دارد. 

این اثر گفتار نوشته‌هایی با محوریت آموزش خانواده و دستنامه‌ای برای معلمین، مدرسین و اولیاء محسوب شده که با قلم نافذ، اثرگذار نویسنده نگاشته شده است. 

کتاب  «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» خلاصه ای  از  پاسخ  پرسش هایی برای  تغییر دنیای خود و دیگران به ویژه  برای معلمان و اندیشمندان انسان ساز است و که در اجرای   سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر مبنای سبک زندگی ایرانی و اسلامی به نگارش درآمده است.

محتوای این کتاب، خانواده و مدرسه را پیوند می‌دهد و اگر این پیوند مستحکم باشد بسیاری از مشکلات جامعه امروزی حل خواهد شد. 

خدیجه معصومی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در آییبن رونمایی از این کتاب تصریح کرد: مطالعه رکن جامعه فرهیخته است و هر چقدر بیشتر در کتابخانه های حضور پر رنگ وجود داشته باشد و خواندن کتاب افزایش یابد مسلما سطح آگاهی  و سواد جامعه نیز افزایش خواهد یافت .

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود