Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زرند با همکاری پلیس استان یزد در پی یک اقدام اطلاعاتی منسجم از دپوی یک محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ادامه تیم‌های عملیاتی پلیس زرند و استان یزد با اشراف اطلاعاتی منزل مورد نظر را در یکی از روستا‌های شهرستان زرند شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از زیر بار علوفه در انبار این منزل ۵۴۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مرفین و ۵۷ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو توقیف و در مجموع ۶۰۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد افیونی کشف شد.

سردار عبدالرضا ناظری در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از تجهیزات هوشمند اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موادمخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی