Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم والیبال زنان سایپا گفت: مدت زیادی بود که آرزوی کسب بهترین عنوان مدافع را در والیبال داشتم و هر روز در لیست اسامی امتیازآورترین بازیکنان بودم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ پوران زارع مدافع تیم والیبال زنان سایپا در ارتباطی تلفنی با برنامه جهان ورزش (والیبال) کاری از گروه مسابقات درباره سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: من حدود ۱۴ سال است که به صورت حرفه ای در والیبال بازی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ سال عضو تیم ملی بودم. امسال برای جام باشگاه ها همراه با تیم سایپا بودم. باوجود نبود تیم های کره، ژاپن و چین، سطح مسابقات بسیار خوب بود. بانوان ما توانستند در این مسابقات خوش بدرخشند و برای اولین بار عنوان چهارم آسیا را کسب کردیم. همه بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. من هم در این مسابقات عنوان بهترین مدافع را کسب کردم.

مدافع تیم والیبال سایپا از آرزوی خود برای کسب این عنوان گفت: من آرزوی کسب این عنوان را داشتم. دور از دسترس بود ولی غیرممکن نبود. خدا را شاکرم که این اتفاق رقم خورد. از این موضوع اطلاعی نداشتم  ولی هر روز اسامی امتیازآورترین بازیکنان را به ما اعلام می کردند و من جزء آن بازیکنان بودم. در پست خود همیشه امتیازآورترین بودم. روز آخر یکی از اعضای فدراسیون به من گفت که برای بهترین مدافعی این دوره انتخاب شدم. از روز اول همه ناظران بازی می گفتند که شماره ۱۴ چقدر بازیکن خوبی است. من خیلی خوشحال شدم که به آرزوی خود رسیدم.

پوران زارع با اشاره به خداحافظی خود از تیم ملی اظهار داشت: من چند سالی است که به دلیل مسائل شخصی از تیم ملی دور بودم و امکان حضور در اردو را نداشتم. سال ۹۸ از من خواستند که به اردو رفته و تا جایی که توانستم به تیم کمک کردم. امسال هم شرایطی پیش آمد که امکان کمک به تیم را نداشتم.

بهترین مدافع جام باشگاه های آسیا از استقبال فدراسیون والیبال پس از بازگشت تیم خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از تیم صورت نگرفت. فکر نمی کنم این موضوع انتظار زیادی باشد. به هر حال ما به عنوان نماینده ای از ایران در این رقابت ها حضور داشتیم. من انتظار بیشتری داشتم که مسئولین برای تیمی که در جهان حرفی برای گفتن دارد استقبال بهتری انجام دهند. کسب مقام چهارم بعد از ۵۴ سال مثل قهرمانی است و بازیکنان بسیار برای این موضوع زحمت کشیدند. این خواسته از چنین فدراسیون بزرگی در ایران دور از انتظار نیست. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!