Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عصر پنج شنبه در ادامه سفر رئیس جمهور به استان فارس جمعی از نخبگان استان فارس، فرهیختگان و علما با رئیس جمهور دولت سیزدهم دیدار کردند این در حالی است که این برنامه در مسجد شهدا استان فارس برگزار شد.

یکی از مطالباتی که نخبگان استان فارس از ریاست جمهور دولت سیزدهم داشتند توسعه اقتصادی فارس و بهبود شاخص‌های ارزیابی استان فارس است این در حالی است که نخبگان استان فارس بر این باور اند که استان فارس به علت اینکه اقتصادی بر پایه کشاورزی دارد از توسعه صنعتی به دور مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر مطالباتی که در میان نخبگان جامعه به گوش می‌رسید ایجاد تحول در مسیر‌های مواصلاتی استان فارس است با توجه به اینکه محور آزادراهی اصفهان - شیراز سال‌ها است به بهره برداری نرسیده است فارس نیازمند مسیری است که محور ارتباطی جنوب کشور و شمال کشور باشد این در حالی است که استان فارس به واسطه حضور در منطقه استراتژیک کشور می‌تواند چهار راه ارتباطی کشور باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور سفرهای استانی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین و فرانسه تشکیل کشور مستقل فلسطین را خواستار شدند

به گزارش جماران؛ شی جین پینگ رئیس جمهور چین و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در بیانیه مشترکی به تشکیل کشور مستقل فلسطین در داخل مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی دعوت کردند.

در بیانیه چین و فرانسه آمده است: «روسای جمهور چین و فرانسه به اجرای فوری راه حل دو کشوری و همزیستی مسالمت آمیز بین اسرائیل و فلسطین به عنوان دو کشور همسایه و تضمین تشکیل یک کشور فلسطینی قابل زندگی و مستقل و داری حاکمیت براساس مرزهای سال ۱۹۶۷ با پایتخت قدس دعوت می‌کنند.»

رئیس جمهور چین در دیدار امانوئل مکرون از امادگی پکن برای همکاری با اتحادیه اروپا برای حمایت از برگزاری یک کنفرانس صلح بین‌المللی گسترده‌تر و عمیقتر درباره نزاع فلسطین و اسرائیل در نزدیکترین زمان ممکن خبر داد.

شی‌جین پینگ و همسرش بنگ لی یوان یکشنبه گذشته طی یک تور اروپایی وارد فرانسه شدند.

دیگر خبرها

  • چین و فرانسه تشکیل کشور مستقل فلسطین را خواستار شدند
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال