Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله الهیاری روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگ سازی استفاده از غذای حلال با اشاره به  موقعیت جغرافیایی، بازارهای هفتگی و ظرفیت های شهرستان در صنعت دام افزود: بیش از ۳۰۰ هزار راس دام سبک و ۱۷ هزار راس دام سنگین در شهرستان نگهداری می شود.

وی با بیان اینکه توسعه کشتارگاه بستان آباد و صنعتی شدن آن نیاز به همکاری بین دستگاهی و جذب سرمایه گذار دارد، گفت: متاسفانه بیشتر کشتارها در شهرستان در روستاها، در فضای آزاد و غیر بهداشتی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اللهیاری همچنین با اشاره به آموزه های دینی و تاکید قرآن بر استفاده از مواد غذایی حلال و تاثیر آن برسلامت جسم و روح انسان گفت: نظارت شرعی و بهداشتی بر کشتارهای دامی و تهیه و توزیع مواد غذایی حلال در جامعه بر اساس  استانداردهای کشور و در عین حال تجاری سازی آن مورد توجه هرچه بیشتر دستگاه های مربوطه باشد.

برچسب‌ها بستان آباد آذربایجان شرقی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بستان آباد آذربایجان شرقی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بستان آباد آذربایجان شرقی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود