Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شواری اسلامی گفت: انتقال آب دریای عمان به استان یزد با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آن صورت می‌پذیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار در نشست با جمعی از مدیران و فعالان بخش خصوصی یزداظهار داشت: این تخصیص آب در سال 93 معادل 500 میلیون متر مکعب گرفته شد ولی به دلیل عدم اقدام به موقع آن تخصیص باطل شد و بعدا به 250 میلیون متر مکعب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تخصیص هم تا پایان امسال بیشتر وقت ندارد گفت: استان یزد، استانی است با مردمانی مومن و سختکوش که همه از گذشته تاکنون دست به دست هم داده اند تا بتوانند این تمدن عظیم را برپا کنند.

نظر کارشناسی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره انتقال آب دریای عمانطرح انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان به‌زودی به صحن علنی مجلس می‌رودطرح انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج در حال انجام است

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی به گلایه یکی از سرمایه‌گذاران مبنی بر طولانی شدن چندساله صدور مجوز اشاره کرد و گفت: در هر پروژه و سرمایه‌گذاری که مشکلی در سطح ملی به وجود می‌آید را سرمایه‌گذاران و دستگاه‌ها به ما انتقال دهند که از طریق مجلس برای رفع آن پیگیری کنیم.

وی افزود: خداوند نعمت های بی شماری به ما داده و شکرانه این نعمت خدمت به مردم است؛ اولویت این خدمت آبرسانی به استان برای شکوفایی اقتصاد در سایه خلاقیت و ابتکار عمل مردم استان یزد و با توکل به خداگام های بزرگی برداشتند و در طول تاریخ و در زمان گذشته برخی از استانها حقوق مردم استان یزد را پایمال کردند ولی امروز شاهد آن هستیم که این مردمان با حمیات خیرین نامدار و سرمایه گذاری کارآفرینان توانستند افتخارات عظیمی را برای استان ثبت کنند.

وی افزود: یکی از مباحثی که در دیدار با وزیر نیرو مطرح شد، تولید برق برای مزرعه های رمز ارزها بود و دستور لازم برای آن را دریافت کردیم.

جوکار با بیان اینکه انتقال آب دریای عمان به استان با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آن صورت می‌پذیرد، عنوان کرد: لذا واحدهای معدنی و صنایع بزرگ سهام این شرکت یا کنسرسیوم را خریده تا منابع انتقال آب پایدار و از صفر تا صد این پروژه در دست بخش خصوصی باشد و دولت نقش حمایت و تسهیل‌گری را ایفا کند.

وی ادامه داد: دولت در زمینه آزادسازی‌ها، مجوزهای زیست محیطی و منابع طبیعی و سایر اموری که نیاز به پیگیری نهادهای دولتی دارد کاملا همراهی‌های لازم را انجام می‌دهد و به هیچ عنوان بخش خصوصی را در این عرصه تنها نمی‌گذارد.

انتهای پیام/781/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتقال آب دریای عمان سرمایه گذاری استان یزد بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

نامی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان داشت: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشان‌گر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

کد خبر 6088408

دیگر خبرها

  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید