Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (پنج‌شنبه) با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد.

در چهارمین مسابقه این مرحله تیم فولاد سیرجان نماینده ایران به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند میزبان این رقابت‌ها رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سعید رضایی سرمربی تیم فولاد سیرجان در بیست‌وپنجمین مسابقه این تورنمنت، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 22 حریف خود از کشور میزبان را شکست دادند و به پنجمین پیروزی متوالی خود دست یافتند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های آسیا از سال 1999 آغاز شده است و نمایندگان ایران تا کنون 21 مدال شامل14  طلا، چهار نقره و سه برنز در این رقابت ها به دست آوردند.

فولاد سیرجان به عنوان هشتمین نماینده ایران در این رقابت‌ها، برای نوزدهمین بار به دیدار نهایی راه یافته است و در صورت کسب مقام قهرمانی به پانزدهمین جام خوش رنگ باشگاه‌های آسیا دست خواهد یافت.

پیش از مسابقه فولاد سیرجان و ناخون راتچاسیما دو تیم العربی قطر و باروستنیک آلماتی قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان سیچلو سرمربی العربی سه بر دو حریف خود را شکست دادند و فینالیست شدند.

بدین ترتیب تیم‌های فولاد سیرجان و العربی قطر فردا (جمعه) در آخرین مسابقه این رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم در مرحله گروهی هم یکبار مقابل هم صف آرایی کردند و نماینده ایران سه بر یک فاتح میدان شد.

برای مقام سومی نیز تیم‌های ناخون راتچاسیما تایلند و باروستنیک آلماتی قزاقستان روز جمعه مسابقه خواهند داد.

در گروه تیم‌هایی که برای رتبه پنجم تا هشتم تلاش می‌کنند، امروز تیم‌های کاظمه اسپورت کویت و گاز جنوبی عراق حریفان خود را شکست دادند تا در آخرین روز این رقابت‌ها برای جایگاه پنجمی به مصاف یکدیگر بروند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال فولاد سیرجان تیم والیبال فولاد سیرجان والیبال جام باشگاه های آسیا فولاد فینالیست شد ناخون راتچاسیما فولاد سیرجان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا ادامه یافت و ۵ نماینده بوکس ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پنجم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (چهارشنبه - 13اردیبهشت) با برگزاری رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری شد و پنج  نماینده کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی مقابل ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده اردن از دور مسابقات کنار رفت.

سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ در وزن 63.5 کیلوگرم مغلوب حریف هندی شد و سام استکی در وزن 80 کیلوگرم مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد. عباس گرشاسبی نیز در وزن 92 کیلوگرم مغلوب نماینده هند شد تا هر 5 نماینده کشورمان در رقابت‌های امروز از دور مسابقات کنار بروند.

همچنین فردا (پنجشنبه) مسابقات رده امید برگزار می‌شود که سه نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند. در وزن 63.5 کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن 71 کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

 رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از  روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با 18 بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی