Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی کردستان از شناسایی مرکز خرید و فروش و توزیع مواد مخدر معروف به «خانه‌هایی قفسه‌ای» و بازداشت ۱۸۰۰ نفر از توزیع‌کنندگان و معتادان متجاهر در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی آزادی عصر امروز در دیدار با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری که به مناسبت تبریک هفته نیروی انتظامی در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه ربیع‌الاول و تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: امروز بر حسب وظیفه خدمتتان رسیدیم چراکه علما به ویژه ماموستا رستمی امام جمعه سنندج همواره حامی و پشتیبان نیروی انتظامی در کردستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علمای اهل‌سنت استان کردستان همواره مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند، گفت: همکارانم در بخش‌های مختلف انتظامی و مرزبانی ضمن تلاش برای ایجاد و حفظ نظم و امنیت عمومی و امنیت مرزهای استان، در راستای خدمتگزاری به مردم و مقابله با هر گونه ناامنی جانشان را تقدیم می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 858 کیلوگرم مواد مخدر در شش ماهه نخست سال‌جاری در استان خبر داد و تصریح کرد: اخیراً همکارانم مرکز خرید و فروش مواد مخدر که به نام «خانه‌هایی قفسه‌ای» معروف بوده، را در این شهر شناسایی و با همکاری دستگاه قضایی عاملان و توزیع‌کنندگان آن را بازداشت کردند.

‌‌271 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در کردستان کشف شددرگیری سنگین انتظامی سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ 530 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد

وی از بازداشت 1800 نفر از عاملان، توزیع‌کنندگان و معتادان متجاهر در استان خبر داد و افزود: گرچه مبارزه با مواد مخدر جزو وظایف و برنامه‌های اولویت‌دار پلیس بوده اما متأسفانه مرکز ترک اعتیاد کردستان در استان نداریم و ظرفیت کمپ‌ها نیز محدود است.

سردار آزادی از کشف 83درصدی وقوع سرقت‌ها و بازگشت اموال مال‌باختگان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: آمار کشفیات این حوزه در کشور 73درصد است. در شش ماهه نخست سال‌جاری نیز 271 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در کردستان کشف شد.

وی از کشف 95درصدی جرائم سایبری در استان خبر داد و اظهار کرد: 50درصد این جرائم مربوط به حوزه مالی، 30 درصد اخلاقی و 20درصد هم سایر جرائم بوده و از مردم انتظار می‌رود گول وعده و تبلیغات دروغین کلاهبردان را نخورند.

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشفیات سلاح جنگی و مشروبات الکلی در شش ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و یادآور شد: در طول این ایام کرونا توجه ویژه‌ای به معیشت و رفاه کارکنانمان شده به طوری‌که تاکنون بسته‌های معیشتی توزیع و 70 میلیارد تومان تسهیلات به آنان پرداخت شده است.

سردار آزادی با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه انتظامی کردستان، عنوان کرد: درصددیم که این رضایتمندی را با خدمت بیشتر به مردم ارتقا دهیم.

انتهای پیام/486/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خبر استان کردستان توزیع کنندگان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان