Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده سابق ولی فقیه در سوریه، امروز طی مراسم بزرگداشت شهدای نماز جمعه قُندوز افغانستان گفت: افغانستان بخش مهمی از محور مقاومت است و امنیت شیعیان این کشور و دیگر کشور‌ها جزئی از امنیت ملی ماست.

او با بیان این که حمایت از شیعیان در هر زمانی متفاوت است افزود: جمهوری اسلامی ایران هرگز شیعیان افغانستان را تنها نخواهد گذاشت و امروز شیعیان افغانستان همانند دوره امام حسن عسکری (ع) تحت فشار هستند و کسانی که در نماز جمعه به شهادت رسیدند شهدای محراب افغانستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

مرتکبان جنایت تروریستی مسجد قُندوز افغانستان برده سیاسی صهیونیسم هستند

نماینده سابق ولی فقیه در سوریه ادامه داد: آمریکا در ۲۰ سال ۲ تریلیون و ۶۵۰ هزار دلار هزینه کرد تا افغانستان را به صورت یک مشکل برای ایران، روسیه، چین و هند درآورد، اما موفق نشد و علاوه بر هزینه نظامی از نظر فرهنگی هم خواستند تا فرهنگ منحط غرب را میان مردم مسلمان، متدین، انقلابی و اهل مقاومت افغانستان رواج دهند.

نماینده سابق، ولی فقیه در سوریه بیان کرد: امروز هیچ فتنه‌ای در دنیا بدون پشتوانه سیاسی آمریکا و اسرائیل و پشتوانه مالی عربستان و امارات انجام نمی‌شود و دشمنان، به دنبال ایجاد جنگ مذهبی شیعه و سنی در افغانستان هستند و باید مراقب باشیم که حرفی از روی احساس و هیجان نزنیم و در این راه به دشمن کمک نکنیم.

منبع؛ ایرنا

انتهای پیام//س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان قندوز داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد