Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-27@16:17:16 GMT

جدال امیدهای استقلال و پرسپولیس برنده‌ای نداشت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۱۲۳

جدال امیدهای استقلال و پرسپولیس برنده‌ای نداشت



دربی امیدهای استقلال و پرسپولیس با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش فارس، تیم های امید پرسپولیس و استقلال از ساعت 14:05 امروز در چارچوب دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال امید تهران در ورزشگاه درفشی فر به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اسماعیل حلالی، سرمربی تیم امید پرسپولیس محمدرضا باقری، امیرمحمد خارکش، ابوالفضل سلیمانی، امیرحسین نوری، شهاب‌الدینلدین دهقانیان، مهدی فلاح، محمد علیزاده، محمد حسین سیدی، جواد امیدی، علی شرافت، علیرضا خدادادی، و محمدرضا باقری را در این دربی به زمین فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سینا سعیدی‌فر، امیر حسام طاهرخانی، محمد طه فراهانی، حسین سنایی، حسین زمان شعار، علی محمدی، حجت گله، علیرضا رضازاده، معدی تسلیمی، عماد کلهر و آرتین مرادی ترکیب اصلی شاگردان آرش برهانی را در این مسابقه تشکیل دادند.

* حدود 200 تماشاگر که بیشتر از بازیکنان تیم های پایه دو باشگاه بودند این مسابقه را با حضور در ورزشگاه تماشا کردند.

* محمدرضا مهرانپور و محسن خلیلی، مدیران آکادمی دو باشگاه قبل از بازی خوش و بش گرمی با هم انجام دادند‌.

*همچنین پیش از شروع بازی کادرفنی سرخابی ها با هم خوش و بش کردند.

* پیش از شروع این مسابقه به دلیل قطعی برق منطقه نگرانی‌هایی درباره پخش زنده بازی وجود داشت اما در نهایت پیش از شروع بازی برق وصل شد.

* فردین رابط مهاجم رده سنی امید تیم بزرگسالان استقلال هم در ورزشگاه درفشی فر حضور داشت.

* حسین عبدی، جواد منافی، اشپیتیم آرفی، رضا جباری و احسان خرسندی جزو چهره‌های شاخص دیگر تماشاگر این بازی بودند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف