Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:42:56 GMT

۴۱۷ کیلو تریاک در محور خانمیرزا به بروجن کشف شد 

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۱۸۵

۴۱۷ کیلو تریاک در محور خانمیرزا به بروجن کشف شد 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از معاونت  اجتماعی نیروی انتظامی، سردار  منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در تهیه و توزیع مواد مخدر در استان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از اخذ مجوز قضایی و انجام تحقیقات، یک دستگاه خودرو پژو حامل موادمخدر و یک دستگاه خودرو پژو اسکورت قاچاقچیان در یک عملیات پلیسی شناسایی و در محور خانمیرزا به بروجن متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در بازرسی از این خودروها ۴۱۷ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه جاساز شده بود کشف و سه قاچاقچی دستگیر شدند.

۲۰۰کیلوگرم انواع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری امحاء شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته ناجا ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر غیرقابل‌ استحصال و آلات و ادوات استعمال موادمخدر در شهرکرد امحاء شد.

سردار منوچهر امان‌اللهی افزود:  در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد افزایش داشته است.

وی از شناسایی، دستگیری و معرفی به مراجع قضایی ۲ هزار و ۷۰ نفر عوامل در حوزه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این  تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راههای ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است. 

برچسب‌ها مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی چهارمحال و بختیاری کیلومتر راه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو ازهرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت