Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@19:27:08 GMT

وزارت نیرو در پی برطرف کردن دغدغه های مردم است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۳۶۴

وزارت نیرو در پی برطرف کردن دغدغه های مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوه‌چنار، علی‌اکبر محرابیان عصر امروز به شهرستان نوپای کوه‌چنار سفر کرد و در دیدار رو در رو  با برخی شهروندان  و نمایندگان صنعت‌گران، کشاورزان، و... به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

وزیر نیرو با بیان اینکه  وزارت نیرو با کار و تلاش دغدغه مردم را برطرف می‌کند، افزود: تلاش می‌کنیم عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم تا در آینده شاهد این مشکلات نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کوه‌چنار نیز در این نشست با  اشاره به مشکلات شهرستان اظهارداشت: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین اقدام تاثیرگذار در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ولایتمدار، استقرار ادارات، تامین و ارتقاء زیر ساخت‌های اندک شهری است.

علی علیزاده ادامه داد:  تامین و تملک زمین مجتمع اداری به صورت متمرکز و همچنین حوزه و مدارس علمیه و ارتقاء و توسعه فضای فرهنگی ورزشی در راستای ارتقاء وضعیت فرهنگی جامعه نقش بی‌بدیلی در کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت، پیشگیری از بروز خسارات مادی، معنوی و اجتماعی و نهایتا رضایتمندی عمومی در مسیر توسعه همه جانبه شهرستان دارد.

 وی خواستار دستورات لازم به منظور تامین ، تملک و واگذاری زمین به منظور ایجاد و احداث مجتمع اداری متمرکز، همچنین اعتبار مورد نیاز احداث ساختمان دستگاه‌های اجرایی شد.

وی به موقعیت خاص جغرافیایی کوه‌چنار و قرار داشتن در محور مواصلاتی استان‌های جنوبی فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد و حجم بالای ترافیک اشاره کرد و خواستار تکمیل پروژه آزادراه قائمیه تا حاجی‌آباد و غوری به طول تقریبی 2 و نیم کیلومتر توسط شرکت ساخت و توسعه راه‌ها و همچنین اجرای روکش آسفالت محور قائمیه به ابوالحیات و همچنین روکش آسفالت محورهای روستایی و احداث راههای روستایی شهرستان شد.

وی همچنین در حوزه کشاورزی به پتانسیل های شهرستان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به اجرای طرح‌های آبخیزداری و همچنین صنایع تبدیلی و بسته‌بندی شد.

علیزاده یکی از مهمترین معضلات حوزه اجتماعی و فرهنگی و اشتغال شهرستان را بیکاری به ویژه بیکاری قشر جوان و تحصیلکرده دانست و گفت: توسعه ناحیه صنعتی و حل مشکلات آن و همچنین تامین و تملک ناحیه دو صنعتی به منظور جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار و موثر می‌تواند درصد زیادی از این مشکلات را حل کند.

امام جمعه شهرستان کوه چنار نیز در سخنانی به مشکلات شهرستان اشاره و خواستار حل مشکلات در حوزه‌های مختلف شد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: عقب ماندگی کوه چنار کوه چنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است

وزارت راه وشهرسازی از رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

طبق آمار طی 40 روز ابتدایی سال گذشته 80186 قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شده بود. این در حالی است که در مدت مشابه سال جاری 112864 قرارداد اجاره در سامانه مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد قراردادها 40.7 درصد رشد داشته است.

سال گذشته ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری فقط از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر بوده است، اما با راه‌اندازی سامانه خودنویس مردم می‌توانند بر اساس قانون قراردادهای اجاره را ثبت کنند. روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است.

"اجاره‌داری" متولی ندارد/قیمت مسکن به تولید وابسته نیست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است