Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی فرمانداری تفت "علیرضا نوکار" در حاشیه بازدید از عملیات یکی از این پروژه ها افزود: بزرگ‌ترین پل در حال ساخت، پل ورودی روستای علی‌آباد است که شامل بتن‌ریزی به میزان ۱۰۰۰ متر مکعب، عملیات خاک‌ریزی به میزان ۷۰۰۰ مترمکعب و عملیات آسفالت‌ریزی به وسعت ۱۰۰ هزار مترمربع است.

به گفته وی این پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احداث پل بر روی رودخانه‌های فصلی مناطق حسین‌آباد نوابی ، دره سیر و بردستان سانیج نیز با استفاده از منابع اعتباری روستاهای دارای دهیاری و فاقد دهیاری اجرایی شده است تا در مواقع عبور سیلاب در رفت و آمد مردم خللی ایجاد نشود و از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

گزارش دیگری حاکیست فرماندار تفت با حضور در دهستان علی‌آباد، نصرآباد و منطقه سانیج از تعدادی روستاهای فاقد دهیاری این دهستان‌ها بازدید و به بررسی پروژه‌های عمرانی این روستاها پرداخت.

نوکار اظهار داشت: بر اساس قانون منابع اعتباری ارزش‌افزوده به روستاهای فاقد دهیاری نیز تعلق می‌گیرد و این اعتبار در اختیار فرمانداری و بخشداری برای هزینه کرد قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی تعدادی پروژه‌های عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری اجرا و یا در حال اجرا است تا مردم ساکن در این مناطق نیز از منافع این پروژه‌ها بهره‌مند شوند و همچنین در تخصیص اعتبار نوبت بعد پروژه‌های جدید بر اساس نیازهای این مناطق تعریف خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: در این برنامه از تعدادی روستاهای فاقد دهیاری در مناطق علی‌آباد، سانیج و نصرآباد بازدید و پروژه‌های اجراشده و یا در حال اجرا بررسی شد و همچنین پروژه‌های موردنیاز این مناطق برای تخصیص اعتبار بعدی نیز شناسایی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حاشیه این بازدید از یک واحد تولیدی فعال در روستای فاقد دهیاری سورک علی‌آباد نیز بازدید و به مسائل و مشکلات این واحد رسیدگی شد تا شاهد توسعه آن برای اشتغال‌زایی در این منطقه باشیم.

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها طرح های عمرانی یزد تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی یزد تفت طرح های عمرانی یزد تفت روستاهای فاقد دهیاری پروژه ها علی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود

محمدطاهر بابازاده مدیر طرح‌های توسعه منابع آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با بیان این‌که پارسال برای ساخت هفت نیروگاه برق‌آبی با ظرفیت مجموع ۳۳.۲۵ مگاوات و تولید انرژی سالانه ۱۳۹.۷۲ گیگاوات ساعت در مازندران سرمایه‌گذار جذب شد، گفت: مطالعات و مقدمات واگذاری ۱۳ نقطه مناسب برای ایجاد نیروگاه برق‌آبی در مازندران انجام شده و فراخوان این ۱۳ نیروگاه نیز منتشر شده است.

او افزود: در مازندران ۱۰۰ نقطه دارای پتانسیل ساخت نیروگاه برق‌آبی با ظرفیت مجموع ۴۰۰.۲۸ مگاوات شناسایی شده است که به مرور با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یا خرید تضمینی دولت اجرایی می‌شود. بر همین اساس نیز از سرمایه‌گذاران خواستیم که در این عرصه سرمایه‌گذاری کنند.

بابازاده گفت: سال گذشته پس از انجام مطالعات و فراهم کردن مقدمات، فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای ساخت نیروگاه در هفت نقطه از استان منتشر شد که به جذب سرمایه‌گذار انجامید.

مدیر طرح‌های توسعه منابع آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: مطالعات ساخت ۱۳ نیروگاه برق‌آبی دیگر نیز در استان به پایان رسیده و فراخوان این طرح‌ها نیز منتشر شده است.

بابازاده گفت: از ۱۳ نقطه‌ای که برای ساخت نیروگاه برق‌آبی در نظر گرفته شده پنج نقطه در رودخانه هراز، پنج نقطه در رودخانه سه‌هزار و سه نقطه در رودخانه دوهزار قرار دارد. این ۱۳ نیروگاه نیز در مجموع توان تولید ۳۷۲ گیگاوات ساعت برق در سال را دارند.

او با اشاره به برخی مسائل پیش روی ساخت نیروگاه‌های برق‌آبی در مازندران، افزود: برای اجرایی شدن این ۱۳ نیروگاه در حال حاضر مهم‌ترین چالش ما با سازمان حفاظت محیط زیست است. با توجه به این‌که رودخانه‌های هراز، چالوس و دوهزار رودخانه‌های حفاظت شده هستند به دریافت مجوز از اداره کل حفاظت محیط زیست نیاز است. با پیگیری‌های مستمری که انجام شد گزارشی درباره این نقاط مد نظر تهیه شده و قرار است که به اتفاق همکاران محترم در اداره کل حفاظت محیط زیست برای اخذ مجوز از طریق سازمان متبوع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستکاری بارشها فاقد مستندات علمی است
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد