Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:45:45 GMT

یاران عادل فردوسی‌پور به دنبال هت‌تریک قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۵۷۲

ششمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل از صبح امروز در مجموعه ورزشی غروی تهران آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه" ششمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل پایتخت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" با حضور 12 تیم از مشاغل مختلف همچون آتش نشانی، وکلا، رسانه ورزش، پزشکان، شهرداری تهران، پلیس راهور، سازمان ورزش، صدا و سیما، سردفتران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در مجموعه ورزشی شهید غروی تهران از امروز آغاز شد.

 

 

 

 

در نخستین بازی این تورنمنت، امروز تیم رسانه ورزش که هدایت آن را ادموند بزیک برعهده دارد و کاپیتانی این تیم نیز برعهده عادل فردوسی‌پور است و در دو دوره پیشین این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورده، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی نتوانست از سد تیم آتش‌نشانی بگذرد و در یک بازی جنجالی و پرماجرا به تساوی 1-1 رضایت داد.

 

قضاوت این مسابقه برعهده سید مهدی سیدعلی داور لیگ برتری بود؛ جالب آن‌که بازی تا دقیقه 90 بدون گل مساوی بود اما ابتدا اعلام پنالتی به سود آتش‌نشانی گل اول را برای این تیم رقم زد و در ثانیه‌های پایانی بازی هم سعید خونیقی‌زاده گلزن تیم رسانه ورزش بود که گل او هم از نقطه پنالتی به ثمر رسید.

 

 

 

 

پیش از برگزاری این مسابقه، مراسم افتتاحیه تورنمنت حرف و مشاغل برگزار شد که عادل فردوسی‌پور سخنران مراسم افتتاحیه بود و در سخنانی از حمایت های سازمان ورزش، شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران در برگزاری ششمین دوره رقابت ها قدردانی کرد.

 

در این مراسم که با حضور برخی چهره های ورزشی همچون "ناصر محمد خانی" و "حمید استیلی" برگزار شد، از خانواده شهید مدافع سلامت شهید دکتر  "سید حسن اعتمادی" و خانواده شهیدان ورزشکار طوقانی با اهدای لوح، قدردانی شد.

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ارائه یک بازی غیرتمندانه و تماشایی، الریاضی لبنان مدعی نخست قهرمانی آسیا را به زانو در آورد و  کار به بازی سوم کشیده شد .

در این دیدار که از ساعت ۲۱:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهارچوب دور برگشت فینال غرب آسیا در تهران برگزار شد گرگانی ها با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ رقیب قدرتمند خود را به زانو در آوردند.

با توجه به شکست گرگان در بازی رفت در بیروت و پیروزی در بازی اخیر، قهرمان غرب آسیا در بازی سوم‌ که چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در بیروت برگزار میشود مشخص میگردد.

گرگانی ها که در این بازی تنها با یک بازیکن خارجی ویل چری به مصاف حریف تا دندان مسلح خود رفته بودند در بازی سوم، دیاموند لوئیز استون بازیکن جدید آمریکایی خود که امشب وارد ایران میشود را به همراه خواهند داشت.

دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان صعودشان به مرحله نهایی قهرمانی باشگاه های آسیا قطعی شده است.

نکته مهم و قابل توجه این بازی حضور بیش از ۷۰۰ هوادار گرگانی بود که با طی صدها کیلومتر برای حمایت از تیم خود را به تهران رسانده بودند و در کنار گرگانی های مقیم پایتخت و سایر هموطنان نقش مهمی در پیروزی شهرداری گرگان نماینده ایران ایفا کردند.

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)