Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس شکی ندارد که کین دوباره گلزنی مستمر را آغاز خواهد کرد. 

وین رونی اعتقاد دارد هری کین می تواند شروع بد خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر را جبران کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، کین پس از کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر در فصل گذشته و سپس کمک کردن به انگلیس برای رسیدن به فینال یورو ۲۰۲۰ با ۴ گل زده، هنوز نتوانسته است پس از انجام ۶ بازی در فصل جدید لیگ برتر، دروازه حریفان را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ها این افت کین را به خستگی ناشی از بازی های زیاد و ناکام ماندنش در راه انتقال به منچسترسیتی نسبت می دهند. رونی در این رابطه گفته است:

شخصا احساس می کنم این (انتقادات از کین) دیگر زیاده روی است. او اگرچه هنوز در فصل جدید نتوانسته است در لیگ برتر گلزنی کند، در مسابقات دیگر برای تاتنهام گل زده است. او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و وقتی گل نزنی، مردم عقایدشان را بیان می کنند که البته حق شان هم محفوظ است ولی هری آنقدر بازیکن خوب و شخصیت بزرگی است که بتواند از این روند خارج شود. این مقطع چالش انگیزی است که احتمالا قبلا آن را تجربه نکرده بود. ضمنا تاتنهام در بهترین شرایط به سر نمی برد و خلاصه این به عملکرد تیمی هم مرتبط است. 

کین با ۱۶۶ گل زده، در تعقیب آلن شیرر (۲۶۰) به عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس است. سرمربی دربی کانتی در این مورد هم گفت:

به عقیده من وقتی هری اولین گل خودش را در لیگ برتر به ثمر برساند، دوباره گلزنی کردن به طور مستمر را از سر خواهد گرفت. درست است که از مهاجم انتظار گلزنی می رود ولی سبک بازی هری در سالیان اخیر تغییر کرده است و او بیشتر عقب می آید. به نظرم مشکلی در رابطه با هری کین وجود ندارد و او گلزن ممتازی است. احتمالا او کسی است که بیش از همه به رکورد گلزنی آلن شیرر در لیگ برتر نزدیک خواهد شد.  

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس، هافبک دفاعی آرسنال، اعتراف قابل توجهی در مورد توانایی‌های رودری، تاره منچسترسیتی، داشته است.

آرسنال و سیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر رقابت نزدیکی با هم دارند و سیتي با حضور پپ گواردیولا به دنبال چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ جزیره است.

مسیر قهرمانی لیگ برتر همچنان در دستان قهرمان فصل پیش است و در صورت پیروزی در چهار بازی باقی‌مانده این فصل، سیتی دوباره جام را بالای سر می‌برد.

با این حال، آرسنال بار دیگر در این فصل عملکرد موفقی در تلاش برای کسب جام برداشته و بخش بزرگی از موفقیت‌های مداوم آن‌ها را می‌توان مدیون عملکرد دکلان رایس، در نظر گرفت.

از دکلان رایس در طی مصاحبه جدیدی با اتلتیک، پرسیده شد که چه احساسی نسبت به رقابت با رودری هم در زمین و هم در نبرد قهرمانی لیگ برتر دارد. رایس اینطور پاسخ داد: "باید بگویم که از آن لذت می‌برم. اینطور احساس می‌کنم که ما بازیکنان متفاوتی هستی. او در اسپانیا به دنیا آمده و همیشه یک شماره 6 واقعی بوده است.

از نحوه بازی او می‌توان فهمید که مدت زیادی زیر نظر پپ گواردیولا کار کرده است. او بسیار ساختارمندتر از من است. می‌توانم بگویم که خیلی بی‌تفاوت‌تر هستم. چیزهای مختلفی وجود دارد که شاید در آن ما مکمل یکدیگر هستیم، اما بدون شک، او در جهان بهترین است."

دیگر خبرها

  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی