Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:59:32 GMT

دولت سیزدهم درمانگر دردهای مزمن فارس خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۸۷۷

دولت سیزدهم درمانگر دردهای مزمن فارس خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه شامگاه پنجشنبه در شورای اداری فارس بیان کرد: امید است با حضور رئیس جمهور دولت سیزدهم بتوانیم نور امید را به قلب مردم بتابانیم زیرا دولت اهتمام ویژه ای به حل مشکلات مردمی دارد.

وی افزود: استان فارس دارای ویژگی‌های است که می‌تواند نسبت به سایر استان‌های کشور متفاوت باشد و ظرفیت‌های در این استان وجود دارد که اگر به بهره برداری برسد شاهد خواهیم بود که فارس در زمره استان‌های پیشران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس متذکر شد: مشکلات مزمنی در فارس وجود دارد که شامل مشکلات موجود در اطراف حرم است این در حالی است که دسترسی به حرم از طریق قطار شهری وجود ندارد و معضلات بافت پیرامونی حرم نیز به گونه‌ای است که چهره زیبای حرم سوم را مخدوش کرده است.

وی افزود: خشکسالی و تأمین آب نیز یکی از مشکلاتی است که در استان فارس جز اولویت‌ها است این در حالی است که مسیرهای مواصلاتی فارس نیز دارای مشکلات اساسی است زیرا استان فارس اولین استان کشور به علت تصادفات جاده‌ای است.

به گفته این مقام مسئول راه آهن، صنایع تعطیل شده، تسهیلات بانکی، شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه ناقص، برگرداندن صنایع تولیدی راکد به چرخه تولید، بازگشت فارس به قطب صنایع الکترونیک، خام فروشی، نبود صنایع تولیدی، تکمیلی، نبود گردشگری سلامت، مذهبی، تأخیر در صدور مجوز شرکت‌های دانش بنیان، بلاتکلیفی ۶ پتروشیمی استان، توجه به انرژی‌های تجدیدپذیر، موانع تولید و جذب سرمایه گذار از جمله مشکلاتی است که در فارس وجود داشته و می‌توان با تفیض اختیارات به استان این مشکلات را برطرف نمود.

ایمانیه تاکید کرد: استان فارس در حوزه صادرات و حوزه عشایری مشکل دارد این در حالی است که مکانیزه کردن کشاورزی در فارس بسیار مهم است از این رو باید فرایند تولید محصولات کشاورزی در فارس تغییر کند.

استاندار فارس یادآور شد: ورزشگاه‌هایی در فارس ساخته شده است که جانمایی آنان مشکل داشت از این رو شاهد مشکلات مختلفی در تکمیل و بهره برداری از ورزشگاه‌های فارس بودیم.

او ادامه داد: ایده شهر سلامت برای اولین بار در فارس مطرح شد و امید است با همکاری دولت بتوانیم زمینه لازم برای فعالیت‌های اجرایی در این حوزه فراهم شود لازم به ذکر است فارس آماده آن است که نهضت مسکن سازی را اجرایی کند.

وی به رئیس جمهور پیشنهاد داد: در راستای تحکیم وحدت خانواده پیشنهاد می‌شود بانوان مشغول در دستگاه‌های دولتی به صورت نیمه وقت فعالیت کرده و به صورت تمام وقت حقوق دریافت کرده و این وقت اضافه را به خانواده اختصاص دهند.

کد خبر 5327771

منبع: مهر

کلیدواژه: هیئت دولت خام فروشی شیراز محمد هادی ایمانیه ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیراز سیدابراهیم رئیسی عکس استانها شیوع کرونا ایلام یادروز حافظ گرگان نیروی انتظامی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی سلاجقه» رییس سازمان محیط زیست، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دریای خزر نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره بردای ۵ کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب‌نشینی یا بالا آمدگی داشته باشد؛ الان در بازه زمانی عقب‌نشینی هستیم.

وی افزود: کشورهای حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند. دولت سیزدهم پس از ۶ سال این کنوانسیون را احیا کرد.

سلاجقه تاکید کرد: در ژنو، توافقات خیلی خوبی شد؛ کاپ ششم هم در تهران برگزار می‌شود و کشورها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده اند، باید تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

وی در خصوص میزان عقب‌نشینی آب دریای خزر گفت: در میانگین نوسانات، وضعیت فعلی طبیعی است و سال‌هایی داشته‌ایم که این عقب‌نشینی بیشتر بوده است.

رییس سازمان محیط زیست با اشاره به جمع‌آوری کیسه‌های نایلونی، گفت: طبق اساس‌نامه دولت، کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شود.

کد خبر 6087498

دیگر خبرها

  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • دردهای سمت چپ سر نشانه چیست؟
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد