Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:29:20 GMT

فوت ۲ نفر در تصادف رانندگی جاده سردابه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۹۶۹

فوت ۲ نفر در تصادف رانندگی جاده سردابه

سرهنگ سید محمد صفوی شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید و کامیون در جاده اردبیل به سردابه دو نفر از سرنشینان خودروی پراید جان باختند.

وی افزود: انحراف به چپ پراید و برخورد آن با کامیون علت سانحه رانندگی گزارش شده و در این تصادف راننده خودروی پراید مقصر شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان اردبیل با ذکر این موضوع که علت عمده تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل انحراف به چپ، تجاوز به چپ و عدم رعایت سرعت مطمئنه است، ادامه داد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اولین شرط برای حضور در محورهای مواصلاتی است و پلیس راه بدون اغماض با رانندگان خاطی برخورد خواهد کرد.

صفوی در خصوص افزایش تصادفات رانندگی در جاده‌های روستایی گفت: انحراف و تجاوز به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه دلیل اصلی تصادفات رانندگی در جاده‌های روستایی است از این رو باید رانندگان هنگام تردد در جاده‌های روستایی بیشتر احتیاط کرده و قوانین را به شکل کامل رعایت کنند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: جاده اردبیل به سردابه سوانح رانندگی در اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در تصادف پراید و بنز

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی پراید و بنز در محور شهرکرد به فرخ شهر یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید

جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی

وی افزود: علت حادثه انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی