Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@00:08:41 GMT

قتل جوان کارتن خواب در میدان اعدام تهران !

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۸۰۴۹

قتل جوان کارتن خواب در میدان اعدام تهران !

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح دیروز اهالی منطقه میدان اعدام با مرد جوانی که غرق خون روی زمین افتاده روبرو شدند و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 116 مولوی و امدادگران اورژانس در صحنه جرم حاضر شدند.

ماموران پس از بررسی های ابتدایی پی بردند جوان 38 ساله که کارتن خواب است هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و در ادامه امدادگران اورژانس پسر جوان را به بیمارستان سینا منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل جوان کارتن خواب با ضربات چاقو

تلاش پزشکان برای نجات جان جوان کارتن خواب ادامه داشت تا اینکه شامگاه چهارشنبه 22 مهر امسال مرد جوان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا ماجرای مرگ جوان کارتن خواب به بازپرس زارعی مخابره شود.

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیق وارد عمل شدند و کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که جوان کارتن خواب از ناحیه ران پا و کتف هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و بخاطر شدت خونریزی و شدت ضربات روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد جوان کارتن خواب به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای دستگیری عاملان این قتل و شناسایی خانواده جوان کارتن خواب در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اعدام کارتن خواب چاقو قتل پزشکی قانونی اخبار حوادث کارتن خواب قتل اعدام جوان ضربات چاقو سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت بازار آزاد گلاره عباسی گلاره عباسی ابلق گلاره عباسی عکس سحر قریشی جوان کارتن خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم

مروری بر ضربات ایستگاهی دیدنی روبرتو کارلوس، بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی برزیل.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی