Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره سفر این تیم به عربستان برای برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال اظهار کرد: خوشبختانه با کمک دستگاه‌های اجرایی به ویژه وزارت امور خارجه، دبیر این وزارتخانه و وزیر ورزش و جوانان مجوز سفر صادر شد و اعضای تیم با قدرت به عربستان رفتند تا افتخار دیگری برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد تاخیر در پرواز این تیم گفت: اجازه بدهید فعلا تمرکز خود را روی بازی بگذاریم. پس از بردن الهلال و کسب قهرمانی درباره این مسائل صحبت می‌کنیم.

سرپرست پرسپولیس درباره اقدامات این باشگاه برای صدور روادید اعضای تیم عنوان کرد: دوستان ما در فدراسیون فوتبال به ما نامه زدند که روادید در عربستان صادر می‌شود. امیدواریم با هماهنگی‌هایی که فدراسیون فوتبال انجام داده دیگر مشکلی نداشته باشیم. حفظ آرامش تیم و اینکه بچه‌ها با قدرت به کار خود ادامه بدهند برای ما مهم است.

صدری تصریح کرد: اکنون نمی‌خواهیم درباره تاخیر در سفر تیم به عربستان صحبت کنیم، اما باید از هواداران عزیز پرسپولیس به خاطر استرسی که به آنها شد عذرخواهی کنم. سر فرصت در این مورد حرف می‌زنیم.

او در مورد اینکه پس از جدایی جعفر سمیعی چه اقداماتی انجام داده است، گفت: سعی کردیم هر تعهدی سمیعی به تیم داده بود را عملیاتی کنیم. ممکن است این موضوع ۱۰ تا ۱۵ روز به تاخیر افتاده باشد، اما تلاش کردیم صد در صد این کار را انجام دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اقدامات انجام شده برای آرامش این تیم برای بازی با الهلال گفت: یکی از عوامل موفقیت ما در ماه‌های اخیر هماهنگی کادرفنی، بازیکنان، هیئت مدیره و مدیریت باشگاه بوده است. به عنوان یکی از اعضای خانواده به همه قول می‌دهم برای اینکه همیشه هواداران خوشحال باشند نهایت تلاش خود را به کار گیریم. تلاش کردیم بازیکنان و کادرفنی شارژ مالی شوند.

صدری ادامه داد: باید از سجادی تشکر کنیم. او در این مدت کم به هر ۲ باشگاه استقلال، پرسپولیس و به کل ورزش کشور نگاه ویژه‌ای داشته است. دلیل این موضوع هم از خانواده ورزش بودن سجادی است.

بیشتر بخوانید

باشگاه پرسپولیس اطلاعات پرواز را خیلی دیر فرستاد

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دو سال گذشته شاهد کوچ بازیکنان بزرگ اروپایی به صحرای عربستان هستیم. خیلی از کارشناسان معتقد بودند که این تب داغ حضور ابر ستاره ها به عربستان به زودی فروکش خواهد کرد اما گزارش های اخیر چیز دیگری می گوید. بنا بر گزارش رسانه های عربستانی تیم های بزرگ لیگ حرفه ای این کشور برنامه ویژه ای برای نقل و انتقالات تابستانی خواهند داشت و صندوق سرمایه‌گذاری عربستان 2 میلیارد دلار به چهار باشگاه بزرگ عربستان یعنی الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی برای نقل‌وانتقالات تابستانی بودجه اختصاص داده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901174

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی