Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در ادامه برنامه سفر یک روزه خود در تمرینات تیم بسکتبال لیگ برتری شیمیدر قم حضور یافت و با بازیکنان و کادرفنی تیم دیدار و  گفت و گو کرد.

او برای بازیکنان داخلی و خارجی این تیم لیگ برتری آرزوی موفقیت کرد.

سجادی در این دیدار گفت: تیم شیمیدر قم برای سومین سال پیاپی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در سطح اول بسکتبال ایران به رقابت خواهد پرداخت و ما برای این تیم آرزوی سربلندی در فصل لیگ برتر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان همچنین در این دیدار به همراه تنی چند از معاونان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی بر پیراهن این تیم لیگ برتری امضا زدند.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم در گفت گو با وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: تیم بسکتبال شیمیدر قم ترکیبی از بازیکنان جوان و آینده دار به همراه بازیکنان باتجربه خارجی خود را برای فصل جاری لیگ برتر آماده می‌کند.

وی بیان کرد: حمایت وزارتخانه و اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات بسکتبال قم می‌تواند در تقویت روحیه و انگیزه این تیم قدرتمند شهرستانی موثر باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیمیدر قم لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال وزیر ورزش شیمیدر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی