Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین رئیس پلیس راهور گیلان گفت: مالکان وسایل نقلیه کشاورزی بدون پلاک در گیلان از امتیاز دریافت سوخت محروم می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ فتح الله نصیریان امشب در جمع خبرنگاران در مورد پلاک‌گذاری وسایل نقلیه کشاورزی اظهار داشت: شماره‌گذاری این وسایل به منظور ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن کلیه خودرو‌های فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راهور استان گیلان خاطرنشان کرد: از 6 هزار و 400 دستگاه تراکتور در استان گیلان 2 هزار و 350 دستگاه پلاک‌گذاری شده و مابقی بدون پلاک هستند همچنین از 14 دستگاه کمباین تنها 2 دستگاه پلاک دارند.

وی گفت: مالکان وسایل نقلیه کشاورزی برای شماره‌گذاری وسایل خود باید در وهله نخست به جهاد کشاورزی و دفاتر نظام مهندسی کشاورزی محل سکونت خود مراجعه کنند تا نماینده جهاد محل تجمیع برای پلاک‌گذاری را به مالکان اطلاع‌رسانی کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان: وضعیت شهر رشت زیبنده نیستفرمانده انتظامی گیلان: کشف قاچاق کالا و مواد مخدر در مرزهای استان 60 درصد افزایش یافتفرمانده انتظامی‌گیلان: انهدام شبکه‌های توزیع مواد مخدر در گیلان 13 درصد افزایش یافت

 نصیریان با بیان اینکه سپس کارشناسان پلیس راهور و جهاد کشاورزی در محل حضور یافته و پس از بررسی نسبت به تحویل پلاک اقدام می‌کنند گفت: مقرر شده تا کلیه تراکتورهای بدون پلاک باید در پروسه‌ای 3 ماهه پلاک دریافت کنند.

وی افزود: اگر مالکان وسایل نقلیه کشاورزی بدون پلاک که در سامانه سوخت دریافت می‌کنند نسبت به شماره‌گذاری آن اقدام نکنند این امتیاز از آن‌ها سلب می‌شود لذا باید در اسرع وقت نسبت به پلاک‌گذاری وسایل نقلیه کشاورزی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلاک گذاری بدون پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی