Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین منچستریونایتد با ایده اخراج کردن سولسشر در این مقطع از فصل موافق نیست. 

پل اسکولز می گوید حداقل باید تا پایان فصل جاری به اوله گونار سولسشر فرصت داد تا باشگاه را به پیش ببرد و ثابت کند که می تواند جام کسب کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، با وجود شروعی نسبتا خوب در فصل جدید لیگ برتر و فاصله دو امتیازی با صدر در پایان هفته هفتم، عده ای از هواداران منچستریونایتد خواستار برکناری سرمربی تیم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جذب بازیکنانی همانند جیدون سانچو، رافائل واران و کریستیانو رونالدو انتظارات از سرمربی نروژی یونایتد افزایش یافته است. اسکولز که مدتی با سولسشر هم تیمی بود، در این رابطه گفته است:

به نظرم او لایق یک فرصت است. اگر وضعیت سه - چهار سال اخیر منچستریونایتد را به یاد بیاوریم، شوکه کننده بوده است، نه؟ قبل از آمدن او، وضعیت تیم جالب نبود. دو - سه سال طول کشید تا او ترکیبی بسازد که بتواند بگوید حالا قطعات دستش است و فقط باید آن ها را در این جورچین کنار هم قرار بدهد. در ابتدای فصل، پس از گذشت ۴-۵ بازی هیجان زیادی وجود داشت. آن ها نیوکاسل را ۴-۱ و لیدز یونایتد را ۵-۱ شکست دادند ولی دو بازی اخیر تیم برابر استون ویلا و اورتون دلسرد کننده بوده است. اما به نظرم او لایق یک فرصت است. او ترکیبی ساخته است که باید یک سال، دست کم این فصل را، به او فرصت داد تا ثابت کند می تواند این تیم را مدیریت کند و جام به دست بیاورد. 

همچون گری نویل، اسکولز می گوید سولسشر باید تا جای ممکن به قوی ترین ترکیب خودش دست نزد. 

 اگر فینال لیگ اروپا مقابل ویارئال را به خاطر بیاورید، او نمی توانست تعویضی انجام بدهد؛ چرا که فصل قبل ترکیب و نیمکتش، به اندازه کافی خوب نبود. حالا اما می تواند ۴-۵ تغییر اعمال کند. چیزی که من می توانم در مورد دو بازی اخیر به ویژه بازی با اورتون بگویم این است که منچستریونایتد در جایگاهی نیست که به بازیکنانش استراحت بدهد. آن ها اصلا در آن حدی نیستند که به بازیکنان استراحت بدهند. آن ها باید از همان ابتدا با بهترین ترکیب وارد زمین شوند. شاید ۱۰-۱۵ سال قبل می شد این کار را کرد. الان هم شاید سیتی بتواند چنین کاری کند. در مورد لیورپول مطمئن نیستم ولی سیتی دو تیم خوب در اختیار دارد. آن ها می توانند مقابل تیم های ضعیف تر به مهره های خود استراحت بدهند و انتظار برنده شدن داشته باشند. ولی در مورد این فصل، احساس می کنم روزهای خوب اوله در راه است. قبل از این که سیتی قهرمان لیگ شود، از سال ها قبل می شد حس کرد قهرمانی آن ها در راه است. آن ها واقعا تیم ها را تحت فشار گذاشته بودند. در مورد لیورپول هم همین حس را داشتیم و فکر کنم آن زمان به خاطر یک امتیاز قهرمانی را از دست دادند. به نظرم این فصل هم منچستریونایتد مثل سیتی و لیورپول این حس را القا می کند که روزهای خوب شان نزدیک است. 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستریونایتد در این فصل باعث شده است که بحث جدایی تن‌هاخ از این باشگاه در پایان فصل جاری بسیار جدی شود و انتظار می‌رود که او پس از اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار گذاشته شود.

با این حال، مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط و گزینه‌هایی هستند که در اختیار دارند تا بهترین تصمیم ممکن را برای این تیم در تابستان پیش رو بگیرند و به نظر می‌رسد که این مربی هلندی هم به هیچ وجه به ترک نیمکت شیاطین سرخ فکر نمی‌کند و شاید این کار را برای آنها دشوار کند.

تن‌هاخ روز گذشته در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره این شایعات اظهار داشت:« باور من این است که فصل آینده هم سرمربی منچستریونایتد خواهم بود. آگاهانه و با هوشیاری قراردادی بلند مدت امضا کردم و کسی نیستم که بگذارم و بروم.»

سرمربی یونایتد تا تابستان 2025 با این باشگاه قرارداد دارد و گفته می‌شود که اگر آنها قصد قطع همکاری با او را داشته باشند، باید مبلغ 17 میلیون یورو غرامت پرداخت کنند که در شرایط مالی فعلی یونایتد شاید چندان آسان نباشد.

دیگر خبرها

  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!