Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:44:02 GMT

سفر هفتم در مهر دل‌انگیز دیار حافظ

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۸۸۱۱

سفر هفتم در مهر دل‌انگیز دیار حافظ

دیدار با جمعی از نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، تشرف به شاهچراغ،تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین،زیارت آرامگاه حافظ، دیدار از تخت جمشید،کارخانه درحال ساخت تولید کاغذ زاگرس شهرستان زرقان، کارخانه تعطیل شده آرمایش مرودشت، دیدار سرزده از روستای کناره مرودشت و بررسی مسائل دامداران منطقه و حضوردرگلزار شهدای کناره مرودشت از اقدامات دکتر رئیسی در سفر استانی به فارس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی،نیرو، میراث فرهنگی، بهداشت،کشور، صمت، نفت، و معاون پارلمانی،معاون امورزنان،رئیس دفتر رئیس جمهوری، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور  و معاون اجرایی رئیس جمهوری در سفر استانی به بررسی مسائل مردم پرداختند.
تاکید بر اهمیت سفرهای استانی، لزوم رفع بیکاری و خشکسالی، حل مشکل دامداران، قطع دست دلالان در کشاورزی و دامپروری از جمله محورهای مورد تاکید دکتر رئیسی در این سفر استانی بود.
۱۰۰ مصوبه برای توسعه فارس از دستاوردهای هفتمین سفر استانی دولت بود.
خبرنگاران و عکاسان ایرنا ضمن پوشش این رویداد، در تداوم آن پیگیری مصوبات را در دستور کار خواهند داشت و حاصل کار پوشش خبری این سفر را می توانید در پرونده ویژه دنبال کنید. 
 

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی سفر استانی شیراز سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری فارس پروندهٔ خبری فارس، مقصد هفتمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی سفر استانی شیراز سید ابراهیم رییسی سفر استانی شیراز فارس سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و جمع‌بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

کد خبر 6097997

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • قحطی گل در دیار کویر
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی