Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش امشب در گفتگوی ویژه خبری ۲۲ مهر  با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش با توجه به هماهنگی‌های کاملی که با وزارت بهداشت و آموزش پزشکی دارد اقدام به بازگشایی حضوری مدارس به صورت تدریجی و برنامه‌ریزی شده کرده است گفت: اقدامات مربوط به بازگشایی از همان ابتدا با هماهنگی وزارت بهداشت صورت گرفته است لذا ۸۵ درصد معلمان و کارکنان ما واکسینه شده اند و از گروه دانش‌آموزی هم ۶۰درصد تا ۲۰ مهرماه واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از گروه دانش‌آموزی گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال شامل واکسیناسیون شده است افزود: به تدریج این گروه به صورت کامل واکسینه خواهند شد، از ابتدای مهرماه در مناطق روستایی و در مناطق کم جمعیت بازگشایی انجام شد و الان سه الی چهار و نیم میلیون نفر در زمره گروهی قرار گرفتند که می‌توانند فعالیت حضوری داشته باشند البته این موضوع شامل مناطق روستایی می‌شود.

کمرئی افزود: این موضوع شامل مدارس کم جمعیت می‌شود و بر اساس گروه بندی به تدریج مدارس به صورت حضوری فعالیتشان را آغاز خواهند کرد، نیمه دوم آبان ماه فرآیندی است که با شرایطی که در کشور حاکم خواهد شد و دریافتی که از مراجع بهداشتی خواهیم داشت بازگشایی را با وسعت بیشتر انجام خواهیم داد، اما در این زمینه تابع سیاست‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، روند فعالیت حضوری را با توجه به دستورالعمل‌هایی که صادر می‌شود کند و یا تند خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون دانش آموزان ویروس کرونا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا همتی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش استان سمنان از تقدیر ۳۰ معلم نمونه استان به طی هفته معلم خبر داد و بیان کرد: انگیزه بخشی و قدردانی از خدمات معلمان هدف این برنامه است.

وی با بیان اینکه سه معلم نیز برای قدردانی در سطح ملی به دبیرخانه گرامیداشت مقام معلم در وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است، ابراز کرد: طرح شناسایی معلمان نمونه از ابتدای سال در تمام تحصیلی در تمام طول سال در استان اجرایی شده است.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به ملاک‌های انتخاب معلمان نمونه، بیان کرد: معلمانی که از حیث عملکردی با داشتن وجدان کاری بالا در این فهرست جای می گیرند.

همتی مسئولیت‌پذیری را دیگر ملاک انتخاب معلمان نمونه یاد کرد و بیان داشت: پشتکار، خلاقیت و ابتکار عمل در کنار اخلاق‌مداری دیگر ملاک های انتخاب یک معلم نمونه است.

وی با بیان اینکه معلمان نمونه از طریق نظرات دانش‌آموزان، اولیا، همکاران هم‌پایه و هم‌رشته، مدیران و ارزیابان انتخاب می شوند، گفت: طی برنامه ای از این معلمان تقدیر خواهد شد.

کد خبر 6092455

دیگر خبرها

  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند