Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در حالی روز شنبه در عربستان برگزار می‌شود که قرار است ادهم مخادمه اردنی این بازی را قضاوت کند.

مخادمه ۳۲ ساله متولد شهر ایربید اردن است و از سال ۲۰۱۳ در لیست الیت فیفا قرار گرفت.

مخادمه  در سال ۲۰۱۹ عضو داوران جام ملت‌های آسیا هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس در جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها حضور داشت و بعد از آن در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا دیدار‌هایی را قضاوت کرد. این داور در افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ یک پنالتی اشتباه اعلام کرد و سپس در آن مسابقات محروم شد و AFC به او قضاوتی نداد.

او در سال ۲۰۱۹ دو بازی از جام جهانی زیر ۲۰ ساله‌ها را سوت زد و در ادامه داور بازی عراق و ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین هم بود که با اعتراض فدراسیون فوتبال این داور تغییر کرد. مخادمه پیش از این دیدار تاجیکستان - قرقیزستان و امارات - اندونزی را قضاوت کرد.

مخادمه قاضی ۳ مسابقه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۱۹ هم بود. او جدال برگشت ذوب آهن و الاتحاد عربستان در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را سوت زد که نماینده عربستان پیروز شد. مخادمه دیدار تیم‌های استقلال - الدحیل و پرسپولیس - پاختاکور را هم در ورزشگاه آزادی داوری کرد که این ۲ بازی با نتیجه مساوی یک - یک تمام شد. در دیدار پرسپولیس کمک مخادمه گل آفساید تیم پاختاکور را صحیح اعلام کرد و شاگردان برانکو را از ۲ امتیاز دیگر این دیدار محروم کرد.

او در سال‌های اخیر داور بازی سپاهان و النصر و همچنین تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران و کره جنوبی هم بود.

در مجموع داور اردنی بازی‌های زیادی را برای ایرانی‌ها قضاوت کرده و برخی از آن‌ها به سود ما و برخی دیگر به ضرر ما بوده است، اما داور اردنی نشان داده تحت تاثیر جو و محیط اطراف خود قرار می‌گیرد و تحت فشار تصمیمات جنجالی اتخاذ می‌کند که با توجه به اینکه این بازی در عربستان است، خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس نیست.

بیشتر بخوانید

داور دیدار پرسپولیس ایران و الهلال عربستان معرفی شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا جام ملت جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه الهلال روز جمعه در سی امین هفته رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان موفق شد تیم التعاون را با سه گل شکست دهد، ضمن ثبت یک رکورد بی سابقه در لیگ داخلی، توانست درخشش خود را ادامه دهد.

الزعیم با این پیروزی امتیاز خود را به عدد 83 رساند و جایش را در صدر جدول رده بندی لیگ حرفه‌ای مستحکم‌تر کرد، در حالی که النصر با 12 امتیاز کمتر، در تعقیب آبی پوشان است.

به گزارش شبکه آمار فوتبال اپتا، این اولین بار است که الهلال در یک فصل لیگ حرفه‌ای، 10 بازی متوالی خارج از خانه را برده است.

این منبع توضیح داد: پس از الشباب که بین سال‌های 2011 تا 2012 به سیزده پیروزی خارج از خانه دست یافته است، الهلال بالاترین میزان پیروزی خارج از خانه را در یک فصل از رقابت های لیگ حرفه ای از آن خود کرده است.

الهلال اکنون تنها چهار امتیاز تا قطعی کردن عنوان قهرمانی در لیگ عربستان فاصله دارد، زیرا بهترین میانگین امتیازی که النصر رده دومی می‌تواند به آن برسد، 86 امتیاز است.

دیگر خبرها

  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان