Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@14:58:18 GMT

بزرگداشت آیت الله اشرفی اصفهانی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۰۶۷

بزرگداشت آیت الله اشرفی اصفهانی در کرمانشاه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین آیت الله اشرفی اصفهانی شهید محراب کرمانشاه ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایام دهه کرامت اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین خداداده رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت در نشست خبری امروز سه شنبه 11 اردیبهشت گفت: امسال با توجه به اهتمام دستگاه‌ها و متولیان امر و اعضای ستاد، در جلسات هماهنگی و برنامه ریزی‌های جشن‌های دهه کرامت اقدامات خوبی انجام شده است و در نشست امروز هم شعار‌های محوری ۱۱ گانه دهه کرامت ۱۴۰۳ اعلام شد.

وی با بیان اینکه شعار‌های محوری این دهه در قالب ۱۱ شعار محوری در نظر گرفته شده است، افزود: به همین منظور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به نام بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب مزین شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت گفت: شنبه ۲۲ اردیبهشت به شعار زیست عفیفانه به رسم بانوی باکرامت و مهربانی، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، شهر مقدس قم، حرم اهل بیت (ع) خاستگاه انقلاب اسلامی؛ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار ملی؛ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت امامزادگان پرچم داران جهاد تبیین و معرفت افزایی؛ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت حضرت شاهچراغ (ع)، امین ولایت، عزیز برادر انتخاب شده است.

حجت الاسلام خداداده؛ پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت مساجد تراز اسلامی، خاستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی؛ جمعه۲۸ اردیبهشت مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه ساز ظهور منجی بشریت؛ شنبه ۲۹ اردیبهشت ایمان و امید، نشاط معنوی در پرتو زیارت عارفانه، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت خاندان موسی بن جعفر (ع) الگوی خانواده ایمانی و دوشنبه ۳۱ اردیبهشت عدالت گستری و سربلندی در پرتو مکتب رضوی را دیگر شعار‌های محوری این دهه اعلام کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت همچنین با اشاره به جزئیات جشن‌های دهه کرامت گفت: جشن زیرسایه خورشید در اغلب استان‌ها و برخی کشور‌ها برگزار می‌شود و امسال برای هفدهمین سال در روستا‌ها و شهر‌های کوچک و بزرگ هم برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند