Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:48:46 GMT

انگلیس متهم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۰۷۵

انگلیس متهم شد

یک گروه دیده بان حقوق بشر انگلیس را متهم کرد با خودداری از بازگرداندن زنان و کودکانی که در یک اردوگاه در سوریه زندانی هستند، در شکنجه این افراد تبانی کرده و نسبت به نوع رفتارها با این افراد بی اعتنا بوده است.

به گزارش برنا، به نقل از العالم، روزنامه گاردین نوشت: ارزیابی دیده بان حقوق بشر موسوم به «حقوق و امنیت بین المللی» (RSI) نشان می دهد انگلیس و برخی دیگر از کشورها چشم خود را به روی شرایط غیرقانونی در دو اردوگاه های کثیف و غیرقانونی که محل نگهداری ۶۰ هزار زن و کودک است و بسیاری از آنها از زمان سقوط داعش در این اردوگاه های نگهداری می شوند، بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر از خانواده ها و افرادی که از انگلیس به سوریه آمده اند در بین افراد بازداشت شده در شمال غرب روسیه هستند. شمیمه بیگم و برخی دیگر از شهروندان سوریه که از حق شهروندی انگلیس محروم شده اند، در بین این افراد هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق بشر انگلیس خانواده سوریه روسیه انگلیس متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

کد خبر 6090781

دیگر خبرها

  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس