Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:27:14 GMT

لحظه هیجان انگیز رویارویی کوسه و تمساح

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۱۷۰

لحظه هیجان انگیز رویارویی کوسه و تمساح

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند ویدئویی که صحنه رویارویی یک تمساح با کوسه را به تصویر می‌کشد.

یک گردشگر با دیدن صحنه رویارویی این دو جانور درنده در ساحل کالیفرنیای جنوبی شوکه شد. در ویدئویی که «کوری کونلون» با تلفن همراه خود تهیه کرده چگونگی رویارویی این دو جانور مرگبار را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که تمساح روی آب قرار گرفته است کوسه چند بار به دور آن گشته و سپس از پایین به تمساح حمله ور می‌شود. این اتفاق در یک اسکله در جزیره هیلتون هید رخ داد.

بیشتر بخوانید

نبرد مرگبار پیتون غول پیکر با پلنگ!

کونلون در ساحل جزیره مشغول لذت بردن از مناظر اطراف بود که ناگهان یک تمساح را که روی آب آمده بود مشاهده کرد. لحظاتی بعد یک کوسه بزرگ نیز در همان نقطه از ساحل به نزدیک سطح آب آمد و سپس به تمساح حمله رو شد. واکنش مختصر تمساح به حمله کوسه موجب شد تا این جانور از ادامه مبارزه منصرف شده و هر دو جانور به ختم مبارزه راضی شوند. کونلون در این باره گفت: «من شگفت زده شدم که شاهد این صحنه در کنار ساحل بودم. با تلفن همراهم آن را ثبت کردم تا به خانواده و دوستانم نشان دهم.»

در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید؛

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # پردیس پورعابدینی ، شبکه نمایش خانگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی